;
coinex

طراحی کاملا شیشه ای آیفون سال ۲۰۱۷

شایعات از طراحی کاملا شیشه ای آیفون سال ۲۰۱۷ خبر می دهند.

شایعات از طراحی کاملا شیشه ای آیفون سال ۲۰۱۷ خبر می دهند.

در گزارش جدیدی از یک تحلیلگر معتمد اپل به نام Ming-Chi Kuo ،مدعی شده است که آیفون سال ۲۰۱۷ با طراحی مجدد اساسی دیده خواهد شد. به این صورت که پوشش آلومینیومی نمادین این گوشی حذف شده و پوششی تمام شیشه ای با صفحه نمایش آمولد جایگزین آن می شود. این موضوع در گزارش دیگری از Kuo که در اواخر ماه مارس منتشر شد به این صورت مطرح شد که اپل به نمونه ی طراحی خود در آیفون ۴ باز می گردد.

کو معتقد است که اپل به سمت استفاده از محفظه ی تمام شیشه ای و حذف کامل آلومینیوم در ظاهر این گوشی پیش می رود و در سال ۲۰۱۷، آیفون با مدلی کاملا جدید عرضه خواهد شد. رقبای گوشی هوشمند اپل هم اکنون از طراحی آلومینیومی بهره می برند و اپل با بهره گیری از موادی کاملا جدید می خواهد خود را از دیگر کمپانی ها متمایز سازد.

کو جزئیات ساخت آیفون بعدی اپل با ظاهر شیشه ای را با ذقت شرح نمی دهد، بنابراین مجبوریم که مشخصات این طراحی مجدد را تنها در ذهنمان متصور شویم.

اپل در طراحی آیفون ۴/۴اس از ظاهری شیشه ای برای قسمت جلو و عقب آن استفاده کرد اما این طراحی با باند فولاد ضد زنگ هم ترکیب شد. اما در این رابطه که در آیفون بعدی خود چگونه عمدتا از یک ظاهر شیشه ای ساخته می شود، هنوز چیزی مشخص نشده است.

این گوشی شیشه ای جدید، از پنل نمایشگر آمولد بهره خواهد برد که سبک تر و نازکتر است. در واقع این موضوع به منظور جبران افزایش وزن شیشه در مقایسه با قسمت خارجی فلزی در نظر گرفته شده است. کو به این موضوع اعتقادی ندارد که به دلیل مسائل مربوط به تست سقوط (دراپ تست) در این تصمیم اپل مانعی ایجاد شود؛ چرا که در گوشی های آیفون ۴ و ۴ اس با وجود قسمت اعظمی طراحی شیشه ای، این موارد مشکل ساز نشده است. بنا به گزارش ها اپل هفته ی گذشته برای عرضه ی پنل های اولد برای نمایشگرهای آیفون با سامسونگ به یک توافق ۲.۶ میلیارد دلاری رسید.

به نظر می رسد که اپل برای طراحی ظاهری جدیدی برای آیفون ۲۰۱۷ فکرها و ایده های جالبی داشته باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر