;
coinex

با این اپلیکیشن می توانید اطلاعات گوشی قدیمی خود را به گوشی جدیدتان انتقال دهید

با این اپلیکیشن می توانید اطلاعات گوشی قدیمی خود را به گوشی جدیدتان انتقال دهید

با اپلیکیشن سامسونگ اسمارت سوئیچ می توانید به سادگی تمام اطلاعات گوشی قدیمی خود را به گوشی جدیدتان انتقال دهید.

در این مقاله قصد داریم راجع به سامسونگ اسمارت سوئیچ (Samsung Smart Switch) صحبت کنیم. سامسونگ اسمارت سوئیچ یکی از قابلیت های درون برنامه ای سامسونگ گلکسی اس ۷ است که به شما این امکان را می دهد به سرعت و به آسانی پیام ها، عکس ها، موسیقی، ویدئو، تماس ها و پیام های ضبط شده از گوشی های آی او اس قدیمی، بلک بری یا اندرویدی را به گلکسی اس ۷ انتقال دهید. با این برنامه، جدا از اینکه می توانید اطلاعات را از گوشی سامسونگ اندرویدی قدیمی تر به مدل جدیدتر خود انتقال دهید، بلکه قادر به انتقال اپلیکیشن ها هم خواهید بود.

شما می توانید سامسونگ اسمارت سوئیچ را از بخش بک آپ و ری استور گلکسی اس ۷ بیابید. این اپلیکیشن چگونگی انجام کار با آن را مرحله به مرحله و گام به گام نشان می دهد.

سامسونگ اسمارت سوئیچ به صورت پیش نصب بر روی گلکسی اس ۷ وجود دارد ولی برای استفاده از آن با گوشی های قدیمی تر باید آن را بر روی آنها نصب نمایید. اگر گوشی قدیمی شما مدل اندرویدی ست می توانید این اپلیکیشن را از گوگل پلی استور دانلود کنید. اگر گوشی قدیمی شما بلک بری و یا آیفون است، بر روی این لینک کلیک کنید.

بدیهی ست که سامسونگ با این حرکت و ساده کردن انتقال داده های گوشی های قدیمی به گوشی گلکسی اس ۷، احتمال سوئیچ بیشتر به این گوشی پرچمدار را زیاد کرده است.

این اپلیکیشن چگونگی انجام کار با آن را مرحله به مرحله و گام به گام نشان می دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر