;
coinex

ویژگی های مک بوک 12 اینچی جدید اپل

 کمپانی اپل، روز سه شنبه طراحی جدیدی از مک بوک 12 اینچی را منتشر کرد.

کمپانی اپل، روز سه شنبه طراحی جدیدی از مک بوک 12 اینچی را منتشر کرد.

مک بوک 12 اینچی برای اولین بار، ماه گذشته به نمایش گذاشته شد. در ادامه، لیستی از تغییراتی که در مک بوک 12 اینچی جدید انجام شده را می خوانید:

آپدیت پردازنده ی اینتل Core M

پردازنده ی گرافیکی اینتل که سرعت پردازش گرافیکی را تا 20 درصد بیشتر کرده است.

حافظه ی فلش سریعتر

رم پر سرعت برای عملکرد همزمان

عمر باطری، به اندازه ی یک ساعت افزایش داشته است.

مک بوک 12 اینچی در رنگ رزگلد نیز تولید می شود.

با وجود این آپدیت ها، شاهد تغییرات به خصوصی نسبت به مک بوک 12 اینچی سال گذشته نبوده ایم. تمام این آپدیت ها بسیار کوچک هستند و اگر به طور همزمان از این دو دستگاه استفاده کنید، شاید متوجه تفاوت آنها نشوید.

تنها مواردی که می تواند جالب توجه باشند، افزایش یک ساعتی عمر باطری و رنگ رز گلد مک بوک 12 اینچی جدید است. سال گذشته، عمر باطری مک بوک 12 اینچی، 9 تا 10 ساعت بود، در حالیکه 10 درصد عمر بیشتر می تواند برای کاربران موبایل بسیار خوشایند باشد. علاوه بر این، اگر به لپ تاپ های صورتی علاقه دارید، با رزگلد جدید به رویایتان می رسید.

بهترین زمان خرید مک بوک 12 اینچی، همین حالاست. ناگفته نماند که مک بوک 12 اینچی اپل، از تنها یک پورت برای شارژ و انتقال اطلاعات بهره می برد؛ خصیصه ای که چندان پرطرفدار نیست. اکثر دستگاه ها، حداقل به دو پورت احتیاج دارند؛ فرض کنید که باید موبایل و دستگاه های دیگر را شارژ کنید، اما در عین حال دستگاه مک بوک نیز به شارژ احتیاج دارد. اگر به دستگاه های اپل علاقه دارید، مک بوک ایر و مک بوک پرو را به شما پیشنهاد می کنیم؛ اما لپ تاپ های زیبا و قدرتمند دیگری نیز وجود دارند که خرید آنها نیز خالی از لطف نیست. می توانید مک بوک 12 اینچی را از وبسایت اپل خریداری کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر