;
coinex

کروم بوک اچ پی همراه با پشتیبانی از تکنولوژی واقعیت مجازی

کروم بوک اچ پی ، مانند بسیاری از دستگاه هایی که با سیستم عامل ویندوز کار می کنند، با قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی واقعیت مجازی، همراه خواهد بود.

کروم بوک اچ پی ، مانند بسیاری از دستگاه هایی که با سیستم عامل ویندوز کار می کنند، با قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی واقعیت مجازی، همراه خواهد بود. از قرار معلوم، اچ پی، شرکت پشتیبان دستگاه های بعدی با سیستم عامل کروم است. گفته شده است که کروم بوک اچ پی، با برخی از ویژگی های قابل توجه، از جمله پورت USB نوع C، یک صفحه نمایش لمسی و حتی برخی از قابلیت های واقعیت مجازی همراه است.

این دستگاه دارای یک برد با نام مستعار Chell، است که شایعات وجود آن به ماه اکتبر باز می گردد. برخی از ناظران معتقدند که “Chell” نام تجاری بعدی کروم بوک اچ پی، خواهد بود و  به دنبال انتشار نسخه ای که در ماه مارس 2015 و سپس پیکسل C در دسامبر، سال 2015 خواهد بود. اما در حال حاضر به نظر می رسد که یکی دیگر از سازندگان دستگاه‌های کروم‌بوک قرار است این دستگاه رده بالا را بسازد.

شرکت اچ پی، به تازگی باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان با ضخامت 10.4 میلی‌متر به نام  Spectre  با اندازه ی 15 اینچی را معرفی کرده است.  از این رو این امکان وجود دارد که کروم بوک اچ پی، دو پورت USB داشته باشد که یکی از آنها USB-A  و  دیگری USB-C است، از طرفی مجهز به درگاه کارت حافظه ی SD، بلوتوث و تراشه Skylake اینتل نیز خواهد بود.  بسیاری از این ویژگی هادر سال گذشته در کروم بوک پیکسل 999 دلاری نیز موجود بود اما با توجه به شایعات ماه فوریه، کروم بوک اچ پی، یک صفحه نمایش لمسی خواهد داشت که در بین دستگاه های مجهز به سیستم عامل کروم منحصر به فرد می شود. این دستگاه با 16 گیگابایت رم و کیبوردی دارای نور پس زمینه، همراه خواهد بود.

گزارش جدید کروم استوری نشان می دهد که کروم بوک “Chell” به نوعی از واقعیت مجازی (VR) پشتیبانی می کند. دسکتاپ های کنونی که از واقعیت مجازی پشتیبانی می کنند، ویندوزی هستند، اما موزیلا تلاش کرده است تا مرورگری را به طور کامل قادر به ارائه ی واقعیت مجازی گرداند.  در حال حاضر به نظر می رسد که اچ پی، قصد دارد که سیستم عامل کروم را نیز به پشتیبانی از این تکنولوژی، توانا سازد. اما مشخص نیست که کروم بوک اچ پی،چه کارت گرافیکی داشته باشد.

.

.

منبع: venturebeat


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر