;
coinex

به گفته ی اپل، آیفون ها روزانه 80 بار آنلاک می شوند

اپل در روز جمعه آمار جالبی منتشر کرده است. این شرکت اداعا می کند که کاربران آیفون به طور متوسط 80  بار دستگاه های خود را آنلاک می کنند.

اپل در روز جمعه آمار جالبی منتشر کرده است. این شرکت اداعا می کند که کاربران آیفون به طور متوسط 80  بار دستگاه های خود را آنلاک می کنند. اپل در یک نشست خبری که با هدف تمرکز بر لایه های امنیتی آیفون برای محافظت از مشتریان و حفظ دولت برگزار شد، این آمار را اعلام کرد. شرکت اپل همچنین در این نشست خبری به موضع خود در بحث رمزنگاری شرکت های فن آوری در تقابل با سازمان هایی مانند FBI، نیز اشاره کرد.

این آمار به گفتگوی اپل و تمرکز نشست بر لایه های امنیتی نیز، ارتباط داشت زیرا حدود 89 ​​درصد از کاربران آیفون از اثر انگشت و تاچ آیدی و یا پسورد عددی برای باز کردن دستگاه های خود استفاده کرده اند. این روز ها بسیاری از مردم، کاربرد های امنیت سایبری را به طور جدی پیگیری می کنند.

گزارش روند اینترنتی Mary Meeker بیان می کند که مردم تقریبا 150 بار در روز، گوشی خود را چک می کنند، این گزارش به چک کردن اطلاعیه ها برای  خواندن پیام های متنی و ایمیل که کاربران بدون باز کردن گوشی آنها را بررسی می کنند نیز اشاره داشته است. بنابراین 80 بار آنلاک شدن آیفون که توسط اپل گزراش شده است تعجب آور نیست.

البته، می توان این آمار را طور دیگری نیز در نظر گرفت، این یک موفقیت برای متخصصان امنیت سایبری محسوب می شود  که اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان برای شناسایی از تکنولوژی های بیومتریک و ضد هک پین کد، استفاده می کنند. یکی از مسائل مورد توجه دیگر این است که کاربران به چک کردن گوشی های خود وابسته شده اند و این اعتیاد در آینده به مرور زمان بسیار خطر ساز می شود.

.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر