;
coinex

ورایزون، اولین اپراتور فروش اچ تی سی ۱۰ در ایالات متحده

ورایزون، اولین اپراتوری ست که اچ تی سی ۱۰ را در ایالات متحده بخ فروش می رساند.

ورایزون، اولین اپراتوری ست که اچ تی سی ۱۰ را در ایالات متحده به فروش می رساند.

ورایزون وایرلس (Verizon Wireless) امروز اعلام کرد که می خواهد اولین اپراتوری باشد که گوشی اچ تی سی ۱۰ را در ایالات متحده به فروش می رساند. همانطور که می دانید گوشی هوشمند پرچمدار اچ تی سی (که هفته ی گذشته رونمایی شد) از تی موبایل (T-Mobile) و اسپرینت (Sprint) در دسترس است و این در حالی ست که به نظر می رسد  AT&T علاقه ای به عرضه ی آن ندارد.

ورایزون از ۲۹ آوریل پیش فروش اچ تی سی ۱۰ را آغاز می کند. در همین روز مشتریان علاقمند می توانند این گوشی را در فروشگاه ها هم بررسی کنند. ورایزون جزئیات قیمت این دستگاه را به اشتراک نگذاشته و همچنین از تاریخ عرضه ی دقیق آن هم خبری نداده است، اما این موضوع را از قبل می دانیم که عرضه ی این گوشی پرچمدار اچ تی سی از اوایل ماه می آغاز خواهد شد.

در همین حال پیش فروش واحدهای آنلاک اچ تی سی ۱۰ هم به صورت مستقیم از وب سایت HTC USA در دسترس است. در حال حاضر شما تنها دو رنگ از این گوشی را می توانید سفارش دهید: خاکستری و نقره ای. در حالیکه قیمت اصلی این گوشی ۶۹۹ دلار است ولی شما می توانید با استفاده از یک کد تبلیغاتی، ۱۰۰ دلار تخفیف دریافت کنید. (ظاهرا این تنها در صورتی معتبر است که به صورت مستقیم از اچ تی سی پیش خرید کنید)

اچ تی سی ۱۰ هم مانند اچ تی سی وان ام ۹ و مدل های سابق این کمپانی دارای بدنه ی تمام فلز است، ولی با این حال این مدل از مدل های سابق پرچمدار وان ام متفاوت است چرا که برخی المان های طراحی (از جمله اسکنر اثر انگشت) را از اچ تی سی وان ای ۹ به ارث برده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر