;
coinex

اپلیکیشن سامسونگ برای ایمن کردن فاصله بین چشم کودک و نمایشگر دستگاه هوشمند

سامسونگ برنامه ای  برای جلوگیری از فاصله بیش از حد چشم کودک راه اندازی کرده است.

سامسونگ اپلیکیشنی برای جلوگیری از فاصله بیش از حد چشم کودک با نمایشگر دستگاه هوشمند ، راه اندازی کرده است.

تبلت ها و گوشی های هوشمن، به تازگی کاربرد زیادی در بین کودکان دارند، یک کودک تقریبا بیشتر زمان خود را با یک دستگاه هوشمند می گذراند. در برخی موارد این موضوع می تواند خوب باشد اما در عین حال یک مسئله ی بزرگ و قابل توجه است. با انواع گسترده ای از برنامه های آموزشی و سرگرمی ، کودکان دسترسی فوق العاده سریعی به فعالیت های اطلاعاتی و سرگرم کننده خواهند داشت ولی در ابن میان ممکن است مواردی که بر روی نمایشگر دستگاه هوشمند نشان داده می شود، آنقدر هیجان انگیز باشد که کودک مجذوب آن شود و دستگاه را بیش از اندازه به چشم خود نزدیک کند.  فاصله ی کم بین چشم کودک و نمایشگر دستگاه هوشمند، می تواند منجر به علائم اعتیاد و تحریک بیش از حد شود، ولی عوارض جانبی بی رحمانه دیگری نیز وجود دارد که  صدمه به چشم یکی از این عوارض است.

با توجه به داده های پژوهشی سامسونگ، برخی از این مشکلات احتمالی که می تواند از تماشای صفحه نمایش با فاصله ی نزدیک ایجاد شود، سندرم بینایی کامپیوتر (سردرد، تاری دید، خشکی چشم، خستگی)، فشار به مغز، و حملات قرنیه است. سامسونگ، این غول فناوری، با تمرکز بر مسائل و بیماری های بوجود آمده، برنامه ی صفحه نمایش ایمن سامسونگ (SSS) را  طراحی کرده است به کودکان برای نگه داشتن  دستگاه های هوشمند در یک فاصله امن و ایده آل، کمک می کند.

پس از راه اندازی، این برنامه در پس زمینه باقی می ماند و در این حالت کاربران می توانند برنامه های کاربردی دیگر را نیز باز کنند، سپس با استفاده از دوربین جلوی دستگاه فاصله ی مطلوب مشاهده ی صفحه نمایش را اندازه گیری می کند. هنگامی که SSS تشخیص دهد که چشم کودک خیلی به نمایشگر دستگاه هوشمند ، نزدیک است، بخشی از صفحه نمایش را به عنوان یک شخصیت انیمیشنی متحرک جالب پوشش می دهد، که در واقع از این طریق کودک متوجه می شود که باید از نمایشگر فاصله بگیرد. نمایش این شخصیت انیمیشنی زمانی که فاصله ایمن رعایت شود، متوقف می شود.

صفحه نمایش ایمن سامسونگ، سازگار با تمام دستگاه هایی است که دارای دوربین جلو و Android 4.3 و بالاتر باشند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر