;
coinex

گوشی های هوشمند LeEco بدون جک هدفون ۳.۵ میلی متری

کمپانی LeEco از سه گوشی هوشمند جدید با حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری خبر می دهد.

کمپانی LeEco از سه گوشی هوشمند جدید بدون جک هدفون ۳.۵ میلی متری خبر می دهد.

اگر راجع به تولید کننده ی گوشی هوشمندی به نام LeEco چیزی نشنیده باشید کاملا قابل درک است. این نامی که ذکر شد نام تجاری بزرگی در چین است که قبلا تحت عنوان لتیوی (LeTV) شناخته شده بود که هم اکنون سه گوشی تولید کرده که قرار است به بازارهای ایلات متحده عرضه شوند اما به نظر می رسد که فعلا نتواند جای پای خود را در غرب ثابت کند. با این حال این سازنده موفق شده در چندین مورد توجه اپل را به خود جلب کند. این شرکت با راه اندازی “گوشی هوشمند با حاشیه ی کمتر” و همچنین به عنوان اولین صنعتی که اولین گوشی های هوشمند لتیوی وان (LeTV One)، وان پرو (One Pro) و لتیوی مکس (LeTV Max) را با پورت های اطلاعات یو اس بی نوع C تولید کرد، معروف شده و همچنین گوشی هوشمند لتیوی لیمکس پرو اولین گوشی هوشمندی بود که اعلام شد از بهترین و جدیدترین تراشه ی کوالکام، اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده خواهد کرد (توجه: راه اندازی نشده است).

LeEco هم اکنون در حال برگزاری یک رویداد بزرگ در پکن است و می خواهد تعدادی از محصولات مختلف خود را در طول این رویداد معرفی کند که در این میان سه مدل جدید گوشی های هوشمند Le 2، Le 2 Pro و Le Max 2 قرار دارند.

گوشی LeEco Le 2 و Le 2 Pro، صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی به نمایش می گذارند. این دو مدل دارای مموری داخلی ۳۲ گیگابایتی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند. Le 2 پردازنده ی ۱۰ هسته ای مدیاتک هلیو X20 و ۳ گیگابایت رم به نمایش می گذارد در حالیکه مدل Le 2 Pro به یک پردازنده ی هلیو X25 و ۴ گیگابایت رم مجهز می شود. هر دو مدل به یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده اند؛ دوربین عقب مدل Le 2 دارای سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی و Le 2 Pro دارای سنسور ۲۱ مگا پیکسلی سونی IMX230 است.

Le Max 2 دارای صفحه نمایشی بزرگتر، ۵.۷ اینچی و رزولوشن کواد اچ دی ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی است. این دستگاه به پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام و رم ۶ گیگابایتی مجهز شده است در حالیکه حافظه ی آن ۶۴ گیگابایتی ست و باتری این دستگاه هم تا حدودی بزرگتر و ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی ست. دوربین های جلو و عقب این دستگاه به نسبت ۸مگاپیکسل به ۲۱ مگاپیکسلی ست. لازم به ذکر این نکته هم هست که دوربین جلوی این دستگاه به ماژول تثبیت کننده ی تصویر نوری (OIS) مجهز شده است.

هر سه مدل بدنه ای فلزی، باندهای آنتن پلاستیکی و یک اسکنر اثر انگشت در پشت به نمایش می گذارند، همچنین هر سه مدل از طراحی بدون حاشیه با یک پنل لبه به لبه ی شیشه ای در قسمت جلویی پیروی می کنند.

همانطور که شایعات متعدد نشان داده اند، اپل در نظر دارد در مدل های آینده ی خود، جک هدفون را حذف کند، به نظر می رسد که این موضوع از موضوعات داغ در آینده ای نزدیک خواهد بود. بسیاری از کاربران نگرانی خود دراین رابطه را از طریق رسانه های اجتماعی و فاروم ها بیان کرده اند. باید بگوییم که جای هیچگونه نگرانی نیست چراکه تولیدکنندگان هدفون در حال کار بر روی مدل های همراه با کانکتور لایتنینگ (Lightning) هستند.

البته این اولین باری نیست که شاهد گوشی هوشمند بدون جک هدفون هستیم. Oppo R5 هنگامی که به عنوان نازکترین گوشی هوشمند جهان شناخته شد اولین گوشی هوشمندی بود که تنها با یک یو اس بی کار می کرد. در هر حال این سه گوشی هوشمند از این کمپانی به زودی معرفی می شوند و از این قابلیت ترند بدون جک هدفون بهره می برند. در آینده ای نزدیک شاهد این مدل ها هم خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر