;
coinex

گوشی بعدی کمپانی سونی: اکسپریا ام اولترا با دوربین دوگانه

اخبار متعدد از گوشی جدید اکسپریا ام اولترا (Xperia M Ultra) خبر می دهند.

در حالیکه ما منتظر گوشی های جدید سری ایکس سونی هستیم، اخبار متعدد از گوشی جدید اکسپریا ام اولترا (Xperia M Ultra) خبر می دهند.

گوشی اکسپریا ام۵ (Xperia M5) که سال گذشته معرفی شد قابلیتهای خوبی به نمایش گذاشت که از جمله ی آنها می توان به نمایشگر 1080p، رم ۳ گیگابایتی و دوربین ۲۱ مگاپیکسلی که همه در یک بدنه ی ضد آب جمع شده است، اشاره کرد. با توجه به شایعات اخیر، ام اولترا (M Ultra) از این مدل بزرگتر است و این چیزی ست که با توجه به نام این گوشی و بخش اولترا ی آن کاملا انتظار می رود. با توجه به مشخصاتی که برای این گوشی ذکر شده، از یک نمایشگر ۶ اینچی فول اچ دی با تکنولوژی IPS-NEO و وایت مجیک (WhiteMagic) نام برده شده و استفاده از این تکنولوژی ها به این معنی ست که در عین اینکه صفحه نمایش را بسیار روشن نگه می دارد، مصرف توان آن هم بسیار کم خواهد بود.

با توجه به این اخبار از حیث باتری آن هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت چراکه سونی گوشی های آینده ی ام اولترا را به یک باتری فوق العاده ی ۴۲۸۰ میلی آمپر ساعتی تجهیز خواهد کرد. برای بخش پردازنده ی این دستگاه، تراشه ی اسنپدراگون ۶۵۲ در نظر گرفته شده است.

سونی اکسپریا ام اولترا (Sony Xperia M Ultra) دارای تنظیمات دوربین دوگانه است که ظاهرا دو سنسور ۲۳ مگاپیکسلی با تثبیت کننده ی تصویر نوری با لنز ۲۴ میلی متری و ۷۵ میلی متری به نمایش می گذارد و دیافراگم لنز f/2.2 برای هر دو سنسور در نظر گرفته شده است. سونی برای قسمت جلوی این گوشی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته است. به نظر می رسد که با توجه به اندازه ی صفحه نمایش این دستگاه، سونی با هدف قرار دادن بازارهای آسیایی به تولید آن می پردازد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر