;
coinex

رندر جدید از فبلت شیائومی مکس

شرکت شیائومی در سال 2015 تعداد 70 میلیون گوشی هوشمند به فروش رساند و در سال جدید به دنبال این است تا این میزان فروش را بهبود بخشد. هر چند که 70 میلیون دستگاه گوشی هوشمند بالاترین میزان فروش این شرکت بوده اما از هدف آنها یعنی رسیدن به فروش 80 میلیون دستگاه پایین تر بود. شیائومی در سال جدید ابتدا گوشی Mi 5 را در مراسم کنگره جهانی موبایل در بارسلون معرفی کرد و متعاقب آن از گوشی Remi 3 Pro رونمایی کرد. حالا این شرکت اعلام کرده که قصد دارد فبلتی با نام شیائومی مکس را عرضه کند و انتظار می رود که پس از آن گوشی ردمی نوت 2 را معرفی کند.

نام فبلت جدید شیائومی طی یک نظرسنجی آنلاین توسط کاربران انتخاب شده است. پیش تر تصویری از پنل جلوی دستگاه فاش شده بود و اکنون عکس دیگری از این دستگاه منتشر شده است. در این رندر طراحی کلی فبلت جدید شیائومی به تصویر کشیده شده است. طراحی کلی این گوشی شبیه به شیائومی می 5 است که البته نمونه بزرگتر آن به حساب می آید. دکمه هوم این فبلت در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است و به مانند می 5 دو دکمه لمسی در کنار آن واقع شده اند و همچنین دکمه های فیزیکی پاور و تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار گرفته اند.

طبق اطلاعات منتشر شده فبلت شیائومی مکس دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن کواد اچ دی خواهد بود. قدرت پردازشی این گوشی نیز توسط چیپ ست اسنپدراگون 820 و پدردازنده 4 هسته ای تامین می شود. البته این احتمال وجود دارد که شیائومی این فبلت را با مشخصات میان رده روانه بازار کند. پیش بینی می شود جنس بدنه آن از نوع فلزی باشد و از لحاظ نرم افزاری نیز اندروید 6 مارشمالو و واسط کاربری MIUI بر روی آن نصب باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر