;
coinex

در سال 2017 به جای آیفون 7 اس شاهد رونمایی از آیفون 8 خواهیم بود

در سال 2017 به جای آیفون 7 اس شاهد رونمایی از آیفون 8 خواهیم بود

مارک موسکویتز تحلیلگر اسپانیایی بارکلی در مورد آیفون سال جاری و سال آینده اظهار نظر جالبی کرده است. این فرد می گوید بر اساس زنجیره قطعات تولید، آیفون 7 از نظر طراحی و سخت افزار تغییرات زیادی جز نازک تر شدن و حذف جک 3 میلیمتری صدا، نخواهد داشت. او همچنان اعلام کرد با در نظر گرفتن اینکه آیفون ها همیشه دارای تغییرات زیادی بودند، اپل در سال 2017 نسخه S آیفون خود را عرضه نمی کند و به جای آن از نخسه کاملاً متفاوت آیفون 8 زونمایی می کند.

این تحلیلگر استفاده از صفحه نمایش OLED، حذف دکمه هوم و استفاده از کنترل لمسی به جای آن و شارژ بی سیم را مهم ترین تغییرات نسل بعدی آیفون می داند. در مورد همه این موارد پیش از این شایعاتی را شنیده بودیم و همچنین تغییرات در زنجیره ساخت قطعات حاکی از امکان واقعی بودن این ادعاها است. برای مثال هفته گذشته اپل تعداد 100 میلیون پنل OLED را به سامسونگ سفارش داده بود.مدتی بعد، تحلیل گر KGI فاش کرد پرچمدار بعدی اپل طراحی متفاوتی خواهد داشت و درساخت آن به جای روکش آلمینیومی از روکش شیشه ای استفاده می شود.

با توجه تغییر رویه معرفی سالانه آیفون و اعمال تغییرات زیاد در تکنولوژی های به کار رفته و طراحی، اپل در حال انجام ریسک بزرگی است. موسکویتز سقوط 1.8 درصدی فروش آیفون را به به دلیل نبودن برخی امکانات در نسل هفتم آیفون پیش بینی کرده است. هر چند که این سقوط در میزان فروش در سری 7 آیفون باعث نگرانی سرمایه گزاران می شود اما آیفون 8 می تواند افزایش 10.3 درصدی فروش را به همراه داشته باشد.

مطابق معمول اپل در این رابطه هیچ اظهار نظری نکرده است. با توجه به سابقه آقای موسکویتز و فعالیت کم او در رابطه با اپل نمی توان با قطعیت اظهار نظر کرد و در حال حاضر همه چیز در حد شایعه است.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر