;
coinex

پیش فروش گوشی HTC 10 در اپراتور Three

پیش فروش گوشی HTC 10 ، جدیدترین پرچمدار کمپانی اچ تی سی هم اکنون توسط اپراتور Three پیش فروش می شود. اپراتور انگلیسی Three، پیش فروش گوشی HTC 10 - که چندی پیش صدر اخبار را به خود اختصاص داده بود – را با قرار دادن پیشنهادهایی جذاب در وب سایت خود آغاز کرده است.

پیش فروش گوشی HTC 10 ، جدیدترین پرچمدار کمپانی اچ تی سی هم اکنون توسط اپراتور Three پیش فروش می شود. اپراتور انگلیسی Three، پیش فروش گوشی HTC 10 – که چندی پیش صدر اخبار را به خود اختصاص داده بود – را با قرار دادن پیشنهادهایی جذاب در وب سایت خود آغاز کرده است.

گوشی هوشمند HTC 10 با صفحه نمایش سوپر LCD کواد اچ دی 5.2 اینچی، یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و بهره گیری از درگاه USB نوع C، هر آنچه که کاربر می خواهد را دربر دارد. سیستم عامل اندرودید 6.0.1 مارشمالو بر روی این گوشی از پیش نصب شده و قدرت پردازشی آن را نیز یک پردازنده اسنپدراگون 820 فراهم می کند. این گوشی 4 گیگابایت رم داشته و حافظه داخلی آن نیز 32 و 64 گیگابایت خواهد بود.

قیمت پیشنهادی اپراتور Three برای نسخه 32 گیگابایتی و نقره ای رنگِ آن، تنها پرداخت مبلغ ماهانه 38 پوند است، البته مشتریان در ابتدا ملزم به پرداخت 49 پوند هستند. تاریخ ارسال گوشی های پیش فروش شده، 6 ام ماه می (17 اردیبهشت) تخمین زده شده است.

از دیگر مشخصات بارزِ گوشی هوشمند HTC 10 می توان به پردازنده گرافیکی Adreno 530، رزولوشن تصویر 2560 در 1440، محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 4، قابلیت گسترش حافظه داخلی تا 200 گیگابایت توسط یک کارت microSD، قابلیت شارژ سریع (50 درصد در عرض 30 دقیقه) اشاره کرد.

.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر