;
coinex

هواوی از گوشی جدید P9 Lite خبر می دهد

هواوی مدت کوتاهی پس از رونمایی P9 و P9 Plus در این هفته به صورت رسمی از P9 Lite –سومین عضو از گوشی های سری P9- خبر داد.

هواوی مدت کوتاهی پس از رونمایی P9 و P9 Plus در این هفته به صورت رسمی از P9 Lite –سومین عضو از گوشی های سری P9- خبر داد.

همانطور که قبلا هم گزارشی در این باره شده است (زمانی که تصاویری از گوشی جدید به بیرون درز کرد) گوشی هواوی P9 Lite دارای یک اسکنر اثر انگشت در قسمت عقب دستگاه است و به یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی -درست مانند مدل P9- مجهز شده است. البته تفاوت هایی بین این دو دستگاه وجود دارد: با وجود اینکه بدنه ی هر دو گوشی از فلز ساخته شده و تا حدودی هم اندازه هستند ولی P9 Lite دوربین دوگانه ی ۱۲ مگاپیکسلی که در قسمت عقب مدل P9 وجود دارد را ندارد و به جای آن به یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. علاوه بر این، پردازنده ی به کار رفته در مدل P9 Lite یک تراشه ی ۸ هسته ای مدل کیرین ۶۵۰ است که به قدرتمندی تراشه ی ۸ هسته ای کیرین ۹۵۵ که در مدل P9 به کار رفته، نیست.

گوشی P9 Lite فضای ذخیره سازی قابل ارتقای ۱۶ گیگابایتی، ۲ گیگابایت یا ۳ گیگابایت رم (بسته به منطقه ی عرضه) و باتری ۳۰۰۰ ملی آمپر ساعتی ارائه می دهد. از حیث نرم افزاری این دستگاه شبیه به مدل P9 است و اندروید ۶ مارشمالو با رابط کاربری EMUI 4.1 هواوی را اجرا می کند.

گوشی هواوی P9 Lite اوایل ماه می و با قیمت ۲۹۹ یورو (حدود یک میلیون) در اروپا در دسترس خواهد بود. هنوز این موضوع مشخص نشده است که آیا این گوشی در ایالات متحده هم عرضه خواهد شد یا خیر.

گوشی هواوی P9 Lite دارای یک اسکنر اثر انگشت در قسمت عقب دستگاه است

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر