;
coinex

نمونه دیگری از گوشی Zenfone 3 در بنچمارک GFXBench حضور یافت

نمونه دیگری از گوشی Zenfone 3 در بنچمارک GFXBench حضور یافت

بعد از عرضه موفقیت آمیز گوشی Zenfone 2 به عنوان اولین گوشی دارای 4 گیگابایت رم، حالا ایسوس قصد دارد گوشی Zenfone 3 را معرفی کند. با وجود اینکه گفته می شد این گوشی تنها در دو ورژن عرضه می شود، اما چندین گوشی ایسوس با مشخصات مختلف یکی پس از دیگری دیده شدند. تا کنون 4 گوشی مختلف از ایسوس دیده شدند که هنوز مشخص نیست کدام یک از آن ها Zenfone 3 خواهد بود.

گوشی جدید ایسوس که با نام Z012D رویت شده است در زمره گوشی های میان رده قرار می گیرد. این گوشی به چیپ ست اسنپدارگون 625 و پردازنده 8 هسته ای با فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز مجهز بوده و پردازنده گرافیکی آن آدرنو 506 است. طبق اطلاعات فاش شده از بنچمارک GFXBench این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی بوده و رزولوشن فول اچ دی را ارائه می دهد. دوربین سلفی این دستگاه 7 مگاپیکسلی است و البته این احتمال وجود دارد که 8 مگاپیکسلی باشد. میزان رم گوشی 2.8 گیگابایت خواهد بود ودر کنار حافظه 10 گیگابایتی وجود دارد و به نظر می رسد که حافظه داخلی آن 16 گیگابایتی باشد که 10 گیگ آن در اختیار کاربر خواهد بود. نمونه ای که در این بنچمارک حضور یافته فاقد تکنولوژی NFC بوده و تک سیم کارت است. نسخه اندروید پیش نصب بر روی این گوشی اندروید 6.0.1 مارشمالو خواهد بود. در این بنچمارک اطلاعاتی همچون سیاز باتری، نوع صفحه نمایش، دوربین اصلی و نسخه بلوتوث مشخص نشد.

تمامی مدل هایی که تا کنون از ایسوس فاش شده است طبقه میان رده و پایین رده را پوشش می دهد و باید به زودی منتظر پرچم دار این شرکت باشیم. ایسوس اعلام کرده که Zenfone 3 در دو مدل معمولی و لوکس عرضه خواهد شد. با توجه به پوشش شیشه ای 2.5D و بدنه فلزی انتظار می رود که Zenfone 3 مشخصات بالاتری داشته باشد.

.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر