;
coinex

ماشین بعدی جیمز باند الکتریکی خواهد بود

ماشین بعدی جیمز باند الکتریکی خواهد بود

جیمز باند، به عنوان جاسوس M16 بریتانیایی، همیشه از جالب ترین و جدیدترین ماشین ها، گجت ها و اسحله ها استفاده می کند. بنابراین، استفاده از ماشین الکتریکی بسیار منطقی خواهد بود.

اندی پالمر، مدیر عامل استون مارتین در مصاحبه با CNBC اعلام کرد، این احتمال وجود دارد که کاراکتر جیمز باند در آینده ماشین الکتریکی براند. او همچنین معتقد است که رشد مصرف ماشین های الکتریکی و پذیرش آنها، “تقریبا به اندازه ی مرگ و مالیات، اجتناب ناپذیر است.”

پالمر خاطر نشان کرد که گشتاور لحظه ای و نیروی باورنکردنی که ماشین های الکتریکی ایجاد می کنند، انگیزه و مزیت اصلی برای انتخاب ماشین جدید جیمز باند بوده است.

لازم به ذکر است که استون مارتین قصد دارد فعالیت و حضور بیشتری در عرصه ی ماشین های الکتریکی داشته باشد. این شرکت در فوریه ی گذشته از همکاری خود با شرکت فارادی فیوچر و LeEco و فعالیت هایشان پیرامون ماشین های الکتریکی خبر داد.

به هر حال، خبر آمادگی استون مارتین برای ساخت ماشین جدید جیمز باند به اندازه ی سایر اتفاقاتی که برای این کاراکتر افتاده، هیجان انگیز و خطرناک خواهد بود.

کمپانی استون مارتین از سال 1964 تا کنون، ماشین های کاراکتر جیمز باند را طراحی می کرده است. ماشین جیمز باند ، در آخرین فیلم از سری مجموعه ی آن، استون مارتین DB10 بود که قرار نیست به تولید عمده برسد.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر