;
coinex

بهترین دوربین برای کدام یک از گوشی های هوشمند است؟

سوالی که اغلب پرسیده می شود، این است که کدام یک از گوشی های هوشمند دارای بهترین دوربین هستند؟

سوالی که اغلب پرسیده می شود، این است که کدام یک از گوشی های هوشمند دارای بهترین دوربین هستند؟

در فضای اندرویدی، ما گزینه های خوبی از بهترین گوشی های اندرویدی سال 2015 داریم، نکسوس 6P گوگل ، همراه با رقبای پرچمدار جدیدی، مثل سامسونگ گلکسی اس 7 اج، ال جی جی 5، اچ تی سی 10 و هوآوی پی 9.

البته، صنعت گوشی های هوشمند گسترده از این است که تنها منحصر به اندروید شود، پرچمداران اپل نیز در این میان سهم دارند. آیفون 6 اس پلاس، می تواند عکس های باور نکردنی ثبت کند، اما آیا دوربین شش ماهه ی آن هنوز تاب رقابت با پرچمداران جدید اندرویدی را دارد؟

 اگر یک ویژگی چشمگیر و قابل اتکا، در رده ی گوشی های لومیا وجود داشته باشد، دوربین آن است. باید دید چگونه لومیا 950 XL در برابر بهترین گوشی های اپل و گوشی های اندرویدی  رقابت می کند.

برای پاسخ به این، می توان به برخی از تست های مبتنی بر آزمایشگاه، استناد کرد، اما امتیاز آزمایشگاهی همیشه با آنچه در دنیای واقعی و تجربه ی عینی بدست می آید، منطبق نیست. در عوض، در میان این 7 گوشی،  با هدف به چالش کشیدن دوربین های گوشی های هوشمند، تستی در جهان واقعی، انجام شده است.

با نگاهی به تصاویر گرفته شده، می توان بررسی کرد که کدام گوشی در حال حاضر بهترین دوربین را در بین این 7 گوشی دارد و کدام یک در این رده بندی در مرحله ی آخر قرار می گیرد. آیا تکنولوژی پیکسل دوگانه ی گلکسی اس 7 اج، بهترین عکس را ارائه می دهد؟ آیا لنز PureView و لنز کارل زایس در لومیا 950 XL  به گونه ای متفاوت و ویژه عمل می کند؟ در مورد دوربین اولتراپیکسل جدید اچ تی سی چطور؟ دوربین iSight آیفون و یا دوربین فوق العاده ی نکسوس 6 پی، کدام یک بهتر هستند؟ در نبرد بین لنز دوگانه ال جی G5 (که تنها از لنز دوربین استاندارد برای این مقایسه استفاده شده است) در مقابل سنسور دوگانه لایکا مارک دوربین هوای پی 9، کدام یک پیروز هستند؟

قضاوت بر عهده ی شماست. با دیدن گالری از تصاویر زیر که با این 7 گوشی در زمان یکسان و از یک منظره خاص گرفته شده است، بررسی و مقایسه کنید. از نظر شما بهترین دوربین را در میان این گوشی های هوشند، کدام است؟ البته نام گوشی که با دوربین آن تصویر گرفته شده است، ذکر نشده تتا قضاوت های احساسی بیان نشود. شماره ی تصویری را که به نظر شما بهتر از باقی تصاویر است انتخاب کنید.

1.

1.

2.

2.

3.

3.

4.

4.

5.

کدام یک از گوشی های هوشمند دارای بهترین دوربین هستند؟

6.

کدام یک از گوشی های هوشمند دارای بهترین دوربین هستند؟

7.

کدام یک از گوشی های هوشمند دارای بهترین دوربین هستند؟

.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    6p:3s7:26s:6HTC10:4p9:7G5:5XL:1

    پاسخ