;
coinex

هدفون اچ تی سی با همکاری JBL ساخته می شود

هدفون اچ تی سی با همکاری JBL ساخته می شود

هدفون اچ تی سی با پورت یو اس بی نوع سی و سیستم لغو صداهای اضافی، با همکاری JBL ساخته خواهد شد.

اگر به دنبال هدفون های فوق العاده ای هستید که در زمان ورزش یا تمرین کردن از آنها استفاده کنید، باید بگوییم که کمپانی اچ تی سی و JBL قصد دارند با همکاری یکدیگر این نیاز شما را برطرف کنند.

در ارتباط با عرضه ی اچ تی سی 10، هدفون های Reflect Aware C مستقیما کاربران گوشی های هوشمندی را در نظر گرفته است که انتظارات بیشتری دارند.

مدل های جدید تنها در طراحی و ساختار متفاوت نیستند. این هدفون ها در سه سایز مختلف، برای هر دو مدل استاندارد و اسپرت طراحی شده اند. جالبتر اینکه ایرپاد ها ضد عرق هستند و سیم هدفون ها از جنسی است که در هم گره نمی خورند. هر کسی که به دویدن و ورزش کردن عادت داشته باشد، عاشق این هدفون ها خواهد شد.

هدفون Reflect Aware C همچنین به سیستم لغو صداهای اضافی و کنترل کننده ی نویز تطبیقی مجهز شده است. این ترکیب می تواند صداهای مهمی همچون بوق ماشین یا آژیر را تشخیص دهد و آنها را حذف نمی کند؛ این درحالیست که سایر صداهای اضافی در کمترین حد ممکن تنظیم شده اند. از آنجاییکه پورت یو اس بی نوع سی می تواند برای شارژ کردن و همچنین پورت صدا استفاده شود، نیازی به باطری نیست.

اچ تی سی وعده ی “JBL Signature sound” یا اثر صدای JBL را داده است؛ زمانیکه این هدفون با BoomSound های فای اچ تی سی 10 جفت شود، کیفیت بالایی خواهد داشت.

به زودی اطلاعات بیشتری درباره ی هدفون اچ تی سی و قیمت آن منتشر خواهد شد.

.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر