;
coinex

رقابت تنگا تنگ سامسونگ و ال جی در تجارت نمایشگر اولد

 رقبای کره ای، سامسونگ و ال جی به دنبال تغییر استراتژی های خود در تجارت نمایشگر اولد هستند و به صورت تنگا تنگ با یکدیگر، رقابت می کنند.

رقبای کره ای، سامسونگ و ال جی به دنبال تغییر استراتژی های خود در تجارت نمایشگر اولد هستند و به صورت تنگا تنگ با یکدیگر، رقابت می کنند. سامسونگ در حال سرمایه گذاری قابل توجهی در بخش تولید نمایشگر اولد برای تلویزیون است، در حالی که ال جی، در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری روی نمایشگر اولد کوچکتر برای گوشی های هوشمند است.

به گفته منابع در صنعت صفحه نمایش، از فصل سوم سال 2016، سامسونگ برای نصب تجهیزات بزرگ تولید پنل اولد در تنگجوانگ، جنوب استان چونگ چئونگ، با سرمایه گذاری اولیه 2 تا 3 تریلیون وون کره، برنامه ریزی می کند. سامسونگ اخیرا گفته است که آزمون نهایی در هشت نسل تکنولوژی ساخت نمایشگر اولد انجام شده است.

در این میان، ال جی، در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری روی بهبود تکنولوژی پنل های اولد برای تلفن همراه است. ال جی در سال گذشته تاسیسات تولید پنل اولد انعطاف پذیر را با سرمایه گذاری 1.5 تریلیون وون کره، راه اندازی کرد. این شرکت همچنین در فصل چهارم سال 2015، تصمیم گرفت، 10 تریلیون وون کره، روی تأسیسات تولید پنل اولد، سرمایه گذاری  کند.

اکنون سامسونگ، در بخش بازار نمایشگرهای اولد تلفن همراه، سهم بازار 95 درصدی دارد و بنا به گزارشات، با اپل برای تولید نمایشگر های اولد برای آیفون بعدی، قرارداد بسته است. برآورد شدهکه بازار نمایشگر اولد موبایل به 25 میلیارد دلار در سال جاری، رسیده است. با این حال، سامسونگ می خواهد با ال جی، در بازار تلویزیون اولد با استراتژی جدید به رقابت بپردازد.

ال جی در تلاش است تا سهم بازار خود را در بخش بازار نمایشگر اولد تلفن همراه، نیز افزایش دهد. در این راستا تصمیم اپل برای استفاده از نمایشگر اولد در آیفون بعدی و سپردن تولید آن به سامسونگ، رقابت را برای ال جی مشکل می کند. علاوه بر این، تولید کنندگان گوشی های هوشمند چینی به سمت پنل های اولد برای گوشی های هوشمند بعدی خود خواهند رفت. هوآوی و شیائومی، بنا به گزارشات توسعه ی گوشی های هوشمند با نمایشگر های اولد، را آغاز کرده اند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر