;
coinex

اپل واچ 2 احتمالا آپدیت مهمی دریافت خواهد کرد

 اپل تلاش می کند تا اتصال سلولار را به همراه پردازنده ی سریعتر در اپل واچ 2 قرار دهد.

اپل تلاش می کند تا اتصال سلولار را به همراه پردازنده ی سریعتر در اپل واچ 2 قرار دهد.

این احتمال وجود دارد که قانع کردن کاربران برای قرار دادن برنامه ی دیتا روی ساعت هایشان کمی مشکل باشد، چرا که آنها قبلا برای برنامه ی دیتا روی گوشی های هوشمندشان هزینه کرده اند.

با اینحال، به نظر می رسد که اپل قصد دارد با این دو تغییر عمده، اپل واچ 2 را مستقل تر از نسل اول آن بسازد.

اوایل هفته ی گذشته اعلام شد که اپلیکیشن های جدید اپل واچ باید “بومی” شوند؛ این بدان معناست که آنها باید بتوانند به صورت مستقل و بر مبنای سخت افزار ساعت فعال باشند، نه اینکه دائما به تبادل اطلاعات با آیفون میزبان خود احتیاج داشته باشند.

این برای کاربران به منزله ی عملکرد سریعتر و بدون تاخیر است؛ چرا که ساعت برای داده های جدیدتر به آیفون نیاز ندارد. پردازنده ی سریعتر نیز به عملکرد پر سرعت ساعت کمک می کند.

یکی از انتقادهای اساسی که درباره ی اپل واچ مطرح می شود این است که آنها بیشتر شبیه یک وسیله ی جانبی هستند تا یک پلت فرم واقعی؛ اما اضافه کردن اتصال سلولار مستقل و اجرای اپلیکیشن ها بدون نیاز به آیفون می تواند فواید متعددی را برای توسعه دهندگان اپلیکیشن ایجاد کند.

ویل پرایس، مدیر عامل سیمپل کنترل ماه گذشته گفت: “به محض اینکه اپلیکیشن های ساعت بتوانند به صورت مستقل عمل کنند، پس از آن به اپلیکیشن های اختصاصی خود احتیاج خواهند داشت. اما فعلا، اپلیکیشن ساعت تنها یک همراه است چرا که نمی تواند بدون گوشی هوشمند، کار خاصی انجام دهد.”

کمپانی اپل قصد دارد تا اواخر امسال، نسخه ی جدیدی از اپل واچ را معرفی کند. نسل جدیدی با قابلیت اتصال سلولار و پردازنده ی سریعتر که احتمالا در طول کنفرانس توسعه دهندگان اپل در ماه ژوئن و یا همراه با معرفی آیفون جدید در پاییز، معرفی خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر