;
coinex

شارژ گوشی های هوشمند با گیاهان یک گلدان

 شارژ گوشی های هوشمند به واسطه ی فتوسنتز گیاهان یک گلدان امکان پذیر می شود.

شارژ گوشی های هوشمند به واسطه ی فتوسنتز گیاهان یک گلدان امکان پذیر می شود.

در طول سال ها چند روش منحصر به فرد از شارژ گوشی های هوشمند به وجود آمده است، اما اگر دوس دارید این کار را همگام با محیط زیست اطراف خود انجام دهید، ممکن است با دیدین پروژه ی ایندیگوگو با یک گلدان گیاه به نام Bioo Lite ، هیجان زده شوید. هدف این گلدان گل این است که شارژ گوشی های هوشمند شما را درکنار یک گل انجام دهد.

در حال حاضر شما ممکن است فکر کنید که این اساسا یک گلدان گل است که یک پک باتری نیز در کنار آن برای شارژ گوشی در نظر گرفته شده است، اما واقعیت این است که در واقع انرژی از فرایند فتوسنتز گیاه به منظور ارائه ی قدرت مورد نیاز برای شارژ یک تلفن همراه استفاده می شود. سازندگان آن نیز ادعا می کنند که با پیاده سازی آنها، این گیاه به هیچ وجه صدمه نمی بیند.

“این انرژی بدون Bioo نیز تولید می شود، این تنها بخشی از این فرآیند ضروری فتوسنتز است که هر گیاهی برای حیات به آن نیاز دارد. به این ترتیب، گیاه وادار به انجام و یا ایجاد هیچ چیز دیگری جز چیزی که همیشه تولید می کند، نمی شود. لازم است بدانید که گیاه به هیچ وجه صدمه نمی بیند. تکنولوژی یا فرایند اعمال می شود و به همین ترتیب محیط زیست نیز از برندگان بزرگ اجرای این فناوری انقلابی خواهد بود.

در حال حاضر ما نمی توانیم در مورد چگونگی تاثیر این روش شارژ گوشی های هوشمند توضیحی دهیم، ولی ایده ی جدید و جالبی به نظر می رسد که باید دید جدای مقالاتی که به صورت تئوری در مورد آن وجود دارد، در دنیای واقعی چگونه عمل می کند. برای اینکه بررسی شود که این پروژه شایستگی لازم را دارد، باید این گلدان را از نزدیک دید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر