coinex
راهنمای خرید تکراتو

اپلیکیشن اچ تی سی وایو برای کاربران iOS

اپلیکیشن اچ تی سی وایو در حال حاضر برای کاربران iOS نیز در دسترس قرار گرفته است.

اپلیکیشن اچ تی سی وایو در حال حاضر برای کاربران iOS نیز در دسترس قرار گرفته است.

اگر از کاربران هدست اچ تی سی وایو هستید، نگران نباشید که به جای یکی از دستگاه های اندرویدی، از آیفون استفاده می کنید؛ چرا که نسخه ی iOS اپلیکیشن همراه اچ تی سی وایو در اپ استور موجود است.

اپلیکیشن “HTC Vive” به کاربر این اجازه را می دهد تا از برخی قابلیت های منحصر به فرد  اچ تی سی وایو استفاده کند؛ برای نمونه می توان به دریافت تماس های تلفنی، ارسال اس ام اس و یادآوری تقویم اشاره کرد. کاربر می تواند بدون اینکه از محیط مجازی خارج شود، به انجام این کارها بپردازد. کاربران اندرویدی از زمان انتشار اچ تی سی وایو در ماه آوریل، از این ویژگی ها بهره مند بودند؛ و محصول واقعیت مجازی پرچمدار اچ تی سی تنها دستگاهی است که تمام این امکانات را در آن واحد و در همان محیط در اختیار کاربر خود قرار می دهد.

با اینحال، هنوز هم برخی از قابلیت هایی که برای دستگاه های اندرویدی درنظر گرفته شده در نسخه ی iOS اپلیکیشن اچ تی سی وایو وجود ندارد. برای مثال، توانایی ارسال پاسخ از پیش تعیین شده برای تماس های تلفنی و یا پیام دادن در نسخه ی iOS وجود ندارد. این آپدیت برای کاربران iOS مفید بوده و در حال حاضر در دسترس قرار دارد، اما امیدواریم که اپلیکیشن اچ تی سی وایو باز هم بروز شده تا قابلیت های آن در نسخه ی iOS اندروید یکسان شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر