;
coinex

موج جدید نوآوری نوکیا بدور از تولید گوشی هوشمند

موج جدید نوآوری نوکیا با وارد شدن این شرکت به بخش گجت های پوشیدنی هوشمند در راه است.
موج جدید نوآوری نوکیا با وارد شدن این شرکت به بخش گجت های پوشیدنی هوشمند در راه است.
دوره ی سقوط نوکیا از اوج و بازگشت به لوازم الکترونیکی مصرفی همچنان داستان های متفاوتی دارد. از زمانی که مایکروسافت در سال 2014 بخش تلفن همراه نوکیا را خریداری کرد، گوشی های تولید شده توسط این شرکت، لومیا نام گرفت و قرار داد بین مایکروسافت و نوکیا به این شکل بود که تا اواخر سال ٢٠١۶ نوکیا اجازه ی تولید گوشی هوشمند با نام خود را نداشت. از آن زمان، نوکیا یک تبلت اندرویدی به نام نوکیا ان وان تولید کرد، که با مقبولیت نسبی از جانب طرفداران مواجه شد، اما حقیقتا به عنوان یک تبلت شگفت آور در بازار محسوب نمی شد، همچنین شایعات زیادی در مورد اینکه نوکیا مشغول به کار روی یک گوشی هوشمند اندرویدی است نیز شنیده شد که از قرار معلوم نام آن نوکیا C1 بود. در سمت دیگر گزارشات نشان می دهد که این شرکت به دنبال ایجاد آن مدل از کسب و کار نیست که در حال حاضر آن را  به مایکروسافت فروخته است، بلکه ایده های مختلفی را در سر می پروراند و از قرار معلوم موج جدید نوآوری نوکیا بدور از تولید گوشی های هوشمند شکل می گیرد. یکی از گزینه هایی که نوکیا آن را دنبال می کند، در ماه اکتبر سال 2015 با ورود این شرکت به بخش تکنولوژی های پوشیدنی مشخص شد.
نوکیا به تازگی اعلام کرد که شرکت فرانسوی Withings را که تولید کننده ی ساعت های هوشمند، ردیاب های تناسب اندام و دیگر تجهیزات دیجیتالی است، حدود 191 میلیون دلار خریداری کرده است. با توجه به گفته ی راجیف سوری، رئیس و مدیر عامل شرکت نوکیا، این شرکت به گرفتن سهم بازار در بخش مهم و بزرگ سلامت دیجیتال، اقدام کرده است. رمزی هایدموس، رئیس نوکیا تکنولوژی، معتقد است که سهام های شرکت Withings ، چشم انداز نوکیا را به بخش ابزارهای مرتبط با سلامت و برنامه ی اینترنت اشیاء مرتبط می کند. این چیزی است که کسب و کار نوکیا تکنولوژی را به موج بعدی نوآوری در سلامت دیجیتال وارد می سازد.
پوشیدنی های هوشمند، یک بازار بسیار بکر دارند. تولید کنندگان زیادی وجود دارند ولی تولید گجت های هوشمند به تعداد کم انجام می شود، در این حالت شرکت های مانند نوکیا می توانند دستگاه های هوشمندی تولید کنند که نیاز بازار باشند. از این رو نوآوری نوکیا با تولید گجت های هوشمند در گرفتن سهم بازار بکر این تکنولوژی، موثر خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر