;
coinex

بازی اسلیتر ، نسخه ی جدید بازی کلاسیک مار برای آیفون

 بازی اسلیتر ، مدل تغییر یافته ی بازی نوستالژی مار است که اخیرا برای دستگاه های آیفون  در اپ استور قرار گرفته است.

بازی اسلیتر ، مدل تغییر یافته ی بازی نوستالژی مار است که اخیرا برای دستگاه های آیفون  در اپ استور قرار گرفته است.

این بازی در حال حاضر در رتبه ی اول چارت بازی ها قرار دارد؛ این امر نشان می دهد که بازی های کلاسیک هنوز هم پرطرفدار هستند. برای اطلاع از روش انجام این بازی، با تکرا همراه شوید.

.

اساس اصلی این بازی برگرفته از بازی مار قدیمی است. در این بازی شما یک مار کوچک هستید که تلاش می کنید تا حد امکان، غذا بخورید. هرچه بیشتر بخورید، بزرگتر می شوید. کار با مار کوچکی که در تصویر مشاهده می کنید، آغاز می شود.

 اساس اصلی این بازی برگرفته از بازی مار قدیمی است. در بازی شما یک مار کوچک هستید که تلاش می کنید تا حد امکان، غذا بخورید. هرچه بیشتر بخورید، بزرگتر می شوید. کار با مار کوچکی که در تصویر مشاهده می کنید، آغاز می شود..

تنها تفاوت در این است که به جای اجتناب از برخورد با دم خود، باید تلاش کنید که به مارهای دیگر برخورد نکنید. هدف مارهای دیگر هم این است که تا حد امکان رشد کنند.

تنها تفاوت در این است که به جای اجتناب از برخورد با دم خود، باید تلاش کنید که به مارهای دیگر برخورد نکنید. هدف مارهای دیگر هم این است که تا حد امکان رشد کنند..

اگر خیلی خوب بازی کنید، می توانید واقعا غول پیکر شوید.

اگر خیلی خوب بازی کنید، می توانید واقعا غول پیکر شوید..

اگر به جای اپلیکیشن، از طریق کامپیوتر به انجام بازی بپردازید، به انواعی از پوست و رنگ مار دسترسی دارید. تنها کافیست که لینک صفحه ی اصلی بازی را در توییتر و فیس بوک به اشتراک بگذارید.

اگر به جای اپلیکیشن، از طریق کامپیوتر به انجام بازی بپردازید، به انواعی از پوست و رنگ مار دسترسی دارید. تنها کافیست که لینک صفحه ی اصلی بازی را در توییتر و فیس بوک به اشتراک بگذارید..

یکی از ظاهر ها، آنتن جالبی است که روی سر مار (تصویر پایین) مشاهده می کنید. به گفته ی بلاگ اصلی بازی اسلیتر ، ظاهر های مختلف به زودی در نسخه ی موبایلی نیز قرار خواهند گرفت.

یکی از ظاهر ها، آنتن جالبی است که روی سر مار (تصویر پایین) مشاهده می کنید. به گفته ی بلاگ اصلی بازی اسلیتر ، ظاهر های مختلف به زودی در نسخه ی موبایلی نیز قرار خواهند گرفت..

جهان اطراف به سرعت شلوغ می شود، باید حواستان را جمع کنید که به کسی برخورد نکنید.

 جهان اطراف به سرعت شلوغ می شود، باید حواستان را جمع کنید که به کسی برخورد نکنید..

در صورت برخورد با مارهای دیگر، بازی از اول شروع می شود، یعنی باز هم کوچک می شوید. نورهای طلایی و زردی که مشاهده می کنید، بعد از برخورد با مارهای دیگر به وجود می آید.

در صورت برخورد با مارهای دیگر، بازی از اول شروع می شود، یعنی باز هم کوچک می شوید. نورهای طلایی و زردی که مشاهده می کنید، بعد از برخورد با مارهای دیگر به وجود می آید..

بازی اسلیتر Slither.io کاملا رایگان است؛ البته اگر با ظهور تبلیغات در فواصل بین مراحل مشکلی نداشته باشید. می توانید این بازی را در App Store  و Google Play و یا از طریق تایپ کلمه ی Slither.io در قسمت URL مرورگر خود، پیدا کنید.

 بازی اسلیتر Slither.io کاملا رایگان است؛ البته اگر با ظهور تبلیغات در فواصل بین مراحل مشکلی نداشته باشید. می توانید این بازی را در App Store  و Google Play و یا از طریق تایپ کلمه ی Slither.io در قسمت URL مرورگر خود، پیدا کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر