;
coinex

نسخه جدید بازی کال آف دیوتی با نام جنگ بی نهایت عرضه می شود

نسخه جدید بازی کال آف دیوتی با نام جنگ بی نهایت عرضه می شود

بازی کال آف دیوتی به زودی نسخه ی دیگری را معرفی خواهد کرد.

بعضی چیزها مثل مالیات یا “دیوانه ی فوتبال” سالی یک بار اتفاق می افتند؛ بازی کال آف دیوتی نیز در این دسته قرار دارد.

به نظر می رسد که سال 2016 باید منتظر نسخه ی جدید بازی کال آف دیوتی باشیم. نام نسخه ی جدید این بازی جنگ بی نهایت خواهد بود؛ و به نظر می رسد که توسط Infinity Ward، استودیوی تولید کننده ی سری کلاسیک کال آف دیوتی 2 و جنگ مدرن، ساخته شود.

ناگفته نماند که هنوز نمی توانیم به طور قطع از این استودیو به عنوان سازنده ی این بازی یاد کنیم، چرا که نسخه ی جدید بازی هنوز به طور رسمی توسط ناشر آن معرفی نشده است. با اینحال، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، نام نسخه ی جدید بازی کال آف دیوتی در لیست کالاهای پلی استیشن 4 قرار گرفته است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، نام نسخه ی جدید بازی کال آف دیوتی در لیست کالاهای پلی استیشن 4 قرار گرفته است..

هنوز هیچ اعلام رسمی صورت نگرفته است، اما باید بدانیم که تقریبا هر ساله این اتفاق می افتد. با تمام این اوصاف، تقریبا مطمئن باشید که نسخه ی جدید بازی کال آف دیوتی با نام جنگ بی نهایت امسال عرضه خواهد شد.

اطلاعات زیادی پیرامون این بازی منتشر شده است؛ برای مثال شایعه شده که نسخه ی جدید آن در محیط علمی تخیلی مربوط به آینده طراحی خواهد شد. انتظار می رود که این بازی به زودی برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی معرفی شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    ینی همین پاییز امسال منتشر میشه؟؟

    پاسخ

    سلام دوست عزیز، هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر زمان عرضه آخرین نسخه این بازی در دست نیست اما گفته میشه که امسال نیز مثل 5 سال گذشته شاهد نسخه دیگری از این بازی خواهیم بود.

    پاسخ