;
coinex

افزودن پشتیبانی از پست صوتی، کال بک و اشتراک گذاری فایل ZIP به واتساپ

پشتیبانی از پست صوتی، پاسخ به تماس و استراک گذاری فایل ZIP به واتساپ افزوده می شود.

پشتیبانی از پست صوتی، کال بک و اشتراک گذاری فایل ZIP به واتساپ افزوده می شود.

واتساپ متعلق به فیسبوک در نهایت یک سری تغییراتی در سرویس پیام رسانی کراس-پلتفرم خود اعمال کرد. تغییرات اخیری که در این سرویس شاهد آنها بودیم، رمزگذاری و پشتیبانی از به اشتراک گذاری اسناد بوده است. به نظر می رسد که با وجود بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال در این سرویس پیام رسانی، انتقال فایل یکی از ضروریات این سرویس باشد و در دستور کار قرار دارد و به زودی هم فایل های زیپ (ZIP) می توانند در این دستور کار قرار گیرند. با جنبه ی VoIP واتساپ که هم اکنون به خوبی اعمال شده است، تماس های صوتی هم با پشتیبانی از ویس میل و پاسخ به تماس ارتقا یافته است.

همانطور که می دانید فایل های زیپ، آرشیوهایی از چندین فایل هستند. زیپ کردن فایل ها نه تنها به متراکم کردن آنها کمک می کند بلکه حجم آن را هم کاهش می دهد. واتساپ هم اکنون از ارسال تعداد زیادی فایل در قالب زیپ پشتیبانی می کند.

زمانی که پیام های فوری جایگزین تماس های صوتی شدند، به نظر می رسد که ارسال و دریافت پست های صوتی از بین رفته است. در بروزرسانی های آینده ظاهرا قابلیت پست صوتی هم اضافه می شود. جزئیات راجع به این قابلیت هنوز مشخص نشده است اما احتمالا علاوه بر چیزی که هم اکنون این سرویس ارائه می دهد، قابلیت های بیشتری را پوشش دهد.

در نهایت اینکه قابلیت کال-بک به کاربران این امکان را می دهد که به سرعت و بدون نیاز به باز کردن برنامه ی واتساپ لیست تماس های از دست رفته ی خود را مشاهده نمایند و مستقیما از نوتیفیکیشن ها انها را مشاهده کنند.

هنوز هیچ صحبتی راجع به این موضوع نشده که این قابلیت ها دقیقا چه زمانی ارائه می شود و اینکه این قابلیت ها برای هر دو سیستم عامل اندرویدی و آی او اسی در بروزرسانی های آینده ارائه می شود یا خیر.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر