;
coinex

آیا گوشی های Moto G4 و Moto G4 Plus در تاریخ 17 می معرفی می شوند؟

آیا گوشی های Moto G4 و Moto G4 Plus در تاریخ 17 می معرفی می شوند؟

شرکت موتورولا به تازگی دعوتنامه ای را به منظور برگزاری رویداد مطبوعات در تاریخ 17 می در مکزیک و دهلی نو منتشر کرد. این شرکت که بخشی از دارایی لنوو به حساب می آید قرار است به زودی گوشی های Moto G4 و Moto G4 Plus را معرفی کند. گفته می شود گوشی Moto G4 صفحه نمایش 5.5 اینچی دارد و رزولوشن 1080 در 1920 را ارائه می دهد. 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای این دستگاه هستند. دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسلی است و از پردازنده 8 هسته ای بهره می برد. اما گوشی G4 Plus به یک حسگر اثر انگشت که در داخل دکمه فیزیکی هوم تعبیه شده، مجهز است و دوربین اصلی آن 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

تا کنون عکس هایی از هر دو گوشی یاد شد منتشر شده است و مشخص شده است که هر دو آنها در رنگ های سفید و مشکی موجود خواهند بود. در مورد گوشی های Moto G4 Plus حسگر اثر انگشت در داخل دکمه فیزیکی هوم در زیر پایین صفحه نمایش تعبیه شده است.

سال گذشته نسل سوم گوشی های Moto G در هند و در ماه جولای معرفی شد. بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که گوشی های Moto G4 و Moto G4 Plus در تاریخ 17 می معرفی شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    باسلام.سوالی که مخوام بپرسم ربطی به این پست نداره…من قصدخریدگوشی دارم..بین میت8ونکسوس6پی گیرکردم…ممنون میشم کسی کمکم کنه..اگه میشه ازلحاظ فنی راهنمایی کنید.سپاس

    پاسخ