;
coinex

نسل بعدی سنسور های اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه می شوند

نسل بعدی سنسور های اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه می شوند

نسل بعدی سنسور های اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه می شوند.

می توان گفت که تقریبا همه ی گوشی های هوشمند رده بالای امروزه دارای یک سنسور اثر انگشت هستند و تقریبا همه ی سازندگان اسمارت فون ها از این تکنولوژی بهره می برند و اما چالش امروزه این شرکت ها چیز دیگری ست و آن هم محل قرار گیری این سنسورهاست. هم اکنون ال جی از نوع دیگری از این سنسورها، برای تامین قابلیت امنیتی نسل بعدی گوشی های هوشمند خود رونمایی کرده است که در آن از شر دکمه ی برجسته ی گوشی خلاص می شوید و همه چیز در زیر شیشه گوشی قرار می گیرد.

در حقیقت این توسعه به شاخه ی Innotek ال جی مربوط می شود و همان احراز هویت اثر انگشت ایمن را به گونه ای ترکیب کرده که دیگر نیازی به یک سنسور مجزا ندارد و در واقع با قرار دادن انگشت بر روی بخش تعیین شده ای روی شیشه همان عمل را انجام می دهد و گوشی موبایل آن را تصدیق می کند. در واقع این تکنولوژی به این صورت است که قسمت کوچکی حدود ۰.۳ میلی متر از شیشه تراشیده می شود و این سنسور در زیر آن تعبیه می شود و به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به تماس مستقیم انگشت به دکمه ای خاص از گوشی خود استفاده نمایید.

این تکنولوژی نه تنها به تولید کنندگان این دید را می دهد که برای قرار دادن سنسورهای اثر انگشت، گزینه های بیشتری داشته باشند بلکه آنها را قادر می سازد تا با وجود دهانه های کمتر، راحتتر بتوانند گوشی های ضد آب ارائه دهند. خود این سنسور اثر انگشت هم در معرض آسیب نیست.

الجی درباره ی زمان دقیق عرضه ی این تکنولوژی چیزی نگفته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر