;
coinex

پرورش مغز نوزادان نارس به کمک اپلیکیشن ویس آو لایف سامسونگ

رشد و پرورش مغز نوزادان نارس به کمک اپلیکیشن ویس آو لایف سامسونگ

پیشرفت های گوناگون در حوزه ی تکنولوژی موبایل، بسیاری از بخش های زندگی ما را بهبود بخشیده است. این پیشرفت ها تا جایی پیش رفته است که از طریق یک پست اینستاگرام می توانیم به سادگی کارهایی که انجام داده ایم، موفقیت هایی که بدست آورده ایم و .. را به دیگران نشان دهیم.

هم اکنون سامسونگ اپلیکیشنی توسعه داده که آن را “ویس آو لایف (Voice of Life)” نامیده است. با این اپلیکیشن، مادری که نوزادی زودرس (نارس) به دنیا آورده، می تواند ضربان قلب و صدای خود را ضبط کند. فرکانس های بالای این صدای ضبط شده حذف می شود تا در نهایت صدایی که کودک در رحم مادر می شنیده، هم اکنون در محیط انکوباتور تداعی شود. این صدای ضبط شده بر روی اسپیکرهایی واقع در نزدیکی انکوباتور که طفل در آنجا قرار داده شده، پخش می شود.

تحقیقات نشان می دهد که هر کودکی از آغاز تولد به شنیدن صدای مادر نیاز دارد تا مغز او به درستی پرورش یابد و قدرت تکلم و تمرکز نوزاد با مشکل روبرو نشود؛ اما برای نوزادان زودرسی که آغاز زندگی خود را در انکوباتور می گذرانند، انجام این کار بسیار سخت است و سامسونگ به این وسیله والدینی که نمی توانند در هفته های اول و یا در بعضی موارد ماه های اول، هیچ تماس فیزیکی با کودک خود داشته باشند، به راحتی با  نوزادانشان در ارتباط باشند.

سال گذشته، ۱۵ میلیون نوزاد نارس به دنیا آمده اند؛ این یعنی سامسونگ با این اپلیکیشن بدون شک کمک شایانی در این زمینه خواهد کرد. هنوز مشخص نشده که این اپلیکیشن چه زمانی منتشر می شود، اما شما می توانید با کلیک بر روی ویدئوی زیر، اپلیکیشن ویس آو لایف (صدای زندگی) را بررسی کنید.

.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر