;
coinex

لیست بازی های رایگان ایکس باکس در ماه مه

آیا می دانستید که هر ماه بازی های رایگان برای کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 عرضه می شود؟

آیا می دانستید که هر ماه بازی های رایگان برای کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 عرضه می شود؟

اگر سالانه تنها 60 دلار برای عضویت در Xbox Live Gold  پرداخت کنید، هر ماه می توانید از چندین بازی رایگان بهره مند شوید. این برنامه شباهت زیادی به برنامه ی Sony PlayStation Plus دارد، با این تفاوت که در مقایسه با ایکس باکس وان، تمام بازی ها از طریق Games With Gold عرضه می شوند.

حتی اگر از کنسول ایکس باکس 360 استفاده نمی کنید، باز هم می توانید هر ماه بازی های رایگان مخصوص ایکس باکس 360 را برای ایکس باکس وان دانلود کنید؛ نگران نباشید، تمام آنها روی ایکس باکس وان هم قابل استفاده هستند.

لیست بازی های رایگان منتشر شده در ماه مه جمع آوری شده است؛ برای دیدن آنها با تکرا همراه شوید.

.

 

بازی دیفنس گرید 2  Defense Grid

بازی دیفنس گرید 2 Defense Grid.

 

بازی دیفنس گرید 2، یک بازی فانتزی است که شما باید در آن از سازه های خود در برابر حمله ی مهاجمان فضایی دفاع کنید. استراتژی نقش مهمی در این بازی دارد، باید تشخیص دهید که کدام اسلحه برای کدام مهاجم و تحت چه شرایطی مناسب خواهد بود. این بازی برای ایکس باکس وان طراحی شده و از اول تا 31 ماه مه، آماده ی دانلود خواهد بود.

.

 

بازی کاستوم کوئست 2 Costume Quest

بازی کاستوم کوئست 2 Costume Quest.

 

این بازی زیبا و جذاب، درباره ی رفتارها و بازی های چند بچه ی کوچک در جشن هالووین است. پوشیدن لباس های مختلف، مثل لباس دلقک و یا ابر قهرمان ها، به شما قدرت کافی برای مبارزه با دندان پزشک هایی را می دهد که می خواهند شکلات ها را از شما بگیرند. این بازی برای ایکس باکس وان طراحی شده و از 16 مه تا 15 ژوئن آماده ی دانلود خواهد بود.

.

 

بازی گرید 2 GRID  

بازی گرید 2 GRID .

 

این بازی را با دیفنس گرید 2 اشتباه نگیرید؛ چرا که این ماه، هر دو بازی به صورت رایگان منتشر می شوند. بازی گرید 2 یک بازی هیجان انگیز و بزرگ مسابقه ای است که مسیرهای جاده ای سراسر جهان از جمله پاریس، میامی، هنگ کونگ و دبی را شبیه سازی کرده است. بازی گرید 2 برای کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360، و در فواصل بین اول تا 15 ماه مه آماده ی دانلود است.

.

 

بازی پیگل Peggle

بازی پیگل Peggle.

 

پیگل یک بازی معمایی ساده اما اعتیاد آور است. توپ ها در این بازی باید در ضربه گیرها قرار بگیرند. ضربه گیرها باعث می شوند توپ ها به اطراف بچرخند و امتیاز کسب کنند. باید توپ ها را به شکلی شلیک کنید که تا حد ممکن خرابی به بار بیاورد. این بازی هم برای کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360، و از 16 تا 31 ماه مه آماده ی دانلود خواهد بود.

نکته ی قابل توجه درباره ی Games With Gold این است که برخی بازی ها در تمام طول ماه در دسترس هستند، در حالیکه برخی دیگر را تنها در نیمی از ماه می توان دانلود کرد. بنابراین، اگر بازی خاصی را مد نظر دارید، به تاریخ انتشار آنها توجه کنید.

همچنین، دو بازی “Sunset Overdrive” و بازی “گرگ در میان ما” از ماه آوریل، هنوز هم در Games With Gold وجود دارند، پس فراموش نکنید که آنها را در لیست دانلود خود قرار دهید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر