;
coinex

ساعت هوشمند اچ تی سی به زودی معرفی می شود (شایعه)

ساعت هوشمند اچ تی سی که مدت زمانی ست منتظر آن هستیم، 6 ژوئن معرفی خواهد شد.

ساعت هوشمند اچ تی سی که مدت زمانی ست منتظر آن هستیم، 6 ژوئن معرفی خواهد شد.

چند سالیست که شایعه ی معرفی ساعت هوشمند اچ تی سی سر زبان ها افتاده است؛ اما این کمپانی از هیچ وسیله ای رو نمایی نکرد. همه معتقد بودند که پروژه منحل شده است. این چرخه تا زمانی ادامه داشت که تقریبا همه از معرفی ساعت هوشمند اچ تی سی نا امید شدند.

اما امروز، در توییتر ایوان بلاس بار دیگر اعلام شد که ساعت هوشمند اچ تی سی در هفته ی ششم ژوئن رونمایی می شود. ماه گذشته، ایوان بلاس در توییتر خود اعلام کرده بود که ساعت اچ تی سی تا قبل از پایان آوریل معرفی خواهد شد که البته این خبر، عملی نشد.

این اولین بار نیست که شاهد چنین شایعاتی درباره ی ساعت اچ تی سی بوده ایم. ایوان بلاس در جولای 2014 رندری از ساعت اچ تی سی را به نمایش گذاشت که معتقد بود 100 درصد به تولید نهایی خواهد رسید. طراحی آن ساعت هوشمند، مربعی بود؛ این در حالیست که به نظر می رسد ساعت هوشمند اچ تی سی دایره ای، و شبیه به ساعت موتورولا موتو 360 باشد. به نظر می رسد ساعت هوشمند اچ تی سی با رزولوشن 360*360، از سیستم عامل اندروید ویر برخوردار باشد. نام رمز گذاری شده ی این وسیله، هف بیک (Halfbeak)  بود.

اما امروز، در توییتر ایوان بلاس بار دیگر اعلام شد که ساعت هوشمند اچ تی سی در هفته ی ششم ژوئن رونمایی می شود. ماه گذشته، ایوان بلاس در توییتر خود اعلام کرده بود که ساعت اچ تی سی تا قبل از پایان آوریل معرفی خواهد شد که البته این خبر، عملی نشد..

با وجود شایعات متعدد در باره ی ساعت اچ تی سی، این بار امیدواریم که شاهد ساعت هوشمند این تولید کننده ی پر قدرت باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر