;
coinex

تصاویر لو رفته از شیائومی می مکس و می بند 2

شیائومی برای معرفی رسمی فبلت شیائومی می مکس و می بند 2 در 10 ماه مه آماده می شود.

شیائومی برای معرفی رسمی فبلت شیائومی می مکس و می بند 2 در 10 ماه مه آماده می شود.

اما عکس شیائومی می مکس و ساعت هوشمند شیائومی، قبل از معرفی رسمی لو رفته و امکانی را برای علاقه مندان فراهم کرده تا زود تر از موعد مقرر، نگاهی به این محصولات داشته باشند.

در تصویر بالا که توسط CNMO منتشر شده؛ مشاهده می کنید که گوشی شیائومی می مکس از قاب فلزی و دکمه های فرضی در نمای جلویی خود برخوردار است. شایعات گذشته از وجود سنسور اثر انگشت خبر می دادند، بدین ترتیب این احتمال وجود دارد که سنسور، در پشت فبلت تعبیه شده باشد. از دیگر شایعات منتشر شده در باره ی شیائومی می مکس می توان به نمایشگر تمام اچ دی 6.4 اینچی، تراشه ی اسنپ دراگون 650  SoC، رم 3 گیگا بایتی، دوربین 16 مگا پیکسل و دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی اشاره کرد.

درباره ی می بند 2 که از سایت فون آرنا منتشر شده نیز باید گفت که به نظر می رسد شباهت هایی به نسخه ی قبلی خود داشته باشد؛ قسمت سنسور جدا شدنی آن را در تصویر مشاهده می کنید.

درباره ی می بند 2 که از سایت فون آرنا منتشر شده نیز باید گفت که به نظر می رسد شباهت هایی به نسخه ی قبلی خود داشته باشد؛ قسمت سنسور جدا شدنی آن را در تصویر مشاهده می کنید. نمایشگر این وسیله می تواند وضعیت باتری، زمان و موقعیت های روزانه و غیره را به نمایش بگذارد. با استفاده از دکمه ی تعبیه شده روی دستگاه می تواند مود های مختلف آن را تنظیم کنید.

برنامه ی معرفی این دو محصول برای 10 مه تنظیم شده است. به نظر می رسد که MIUI 8 و هسته یRifle CPU نیز در این رویداد معرفی شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر