;
coinex

قیمت گوشی Xepria X Performance سونی مشخص شد

قیمت گوشی Xepria X Performance سونی مشخص شد

شعبه اروپایی سونی از این هفته عملیات پیش سفارش گوشی Xperia X Performace که در واقع جدید ترین گوشی شرکت سونی است را آغاز می کند. این گوشی در جریان مراسم کنگره جهانی موبایل 2016 در بارسلون معرفی شده بود. این شرکت  پیش سفارش گوشی های Xperia X و Xperia XA را که آنها نیز در کنگره جهانی موبایل 2016 رونمایی شده بودند را آغاز می کند.

در حال حاضر امکان پیش سفارش گوشی Xpeira X Performance در کشور های فرانسه، ایتالیا، هلند، اسپانیا و سوئد وجود دارد و قیمت تعیین شده برای نسخه آنلاک آن 699 یورو است (که احتمالاً برابر با 699 دلار آمریکا باشد). این گوشی در رنگ های مشکی، سفید، لیمویی و رزگلد روانه بازار خواهد شد و این طور که به نظر می آید عرضه آن تا قبل از ماه جولای صورت نخواهد گرفت. این درحالی است که انتظار می رود گوشی های Xperia X و Xperia XA تا در اواخر ماه می عرضه شوند.

گوشی Xperia X Performance شباهت بسیار زیادی به گوشی Xperia X دارد اما توان پردازشی آن بالاتر است. چیپ ست به کار رفته درPerformance  پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 820 است و این در حالی است که ایکسپریا X از چیپ ست اسنپدارگون 625 بهره می برد. این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی بود و رزولوشن 1080 در 1920 را ارائه می دهد. 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل توسعه از مشخصه های حافظه ای آن هستند دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی، باتری 2700 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو از دیگر ویژگی های گوشی Xperia X Performance هستند.

در وبسایت سونی ذکر شده است که هر سه مدل جدید ایکسپریا به زودی عرضه خواهند شد اما به زمان دقیق آن اشاره ای نشده است. همچنین هنوز مشخص نیست که به جز اروپا این گوشی در کدام مناطق عرضه خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    گوشی بسیار خوبیه.آیا این گوشی همانند گوشی های sony xperia z2,z1 و z3 ضد آب است؟

    پاسخ