;
coinex

انتشار اطلاعات بیشتر درباره نسل چهارم گوشی موتو جی

انتشار اطلاعات بیشتر درباره نسل چهارم گوشی موتو جی

انتظار می رود که شرکت موتورولا با برگزاری مراسمی در تاریخ 17 می در هند، نسل چهارم گوشی موتو جی خود را معرفی کند.اخیراً موتورولا در حساب کاربری توئیتری خود اطلاعاتی را در مورد این گوشی و منتشر کرد و نشانگر این موضوع است که یک گوشی هوشند پایین رده به زودی معرفی خواهد شد.

هر چند این خبر که موتورولا به زودی نسل چهارم گوشی موتو جی خود را رونمایی می کند بسیار امیدوار کننده بود، اما با توجه به تیزرهای موتورولا همچنان نمی توان اطلاعات بیشتری در مورد این محصول بدست آورد. موتورولا که در حال حاضر تحت مالکیت لنوو قرار دارد، دوربین بهتر، باتری با عمر بیشتر، پردازنده قدرتمندتر و امنیت بیشتر را در نسل جدید گوشی خود وعده داده است.

اما با توجه به درز اطلاعات و شایعات مختلف، تا حدی مشخصات فنی این گوشی فاش شده است. بر این اساس نسل چهارم گوشی موتو جی صفحه نمایش 5.5 اینچی دارد و رزولوشن 1090 در 1920 را ارائه می دهد. 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی ساختار حافظه این دستگاه را تشکیل می دهد. قدرت پردازشی این گوشی توسط پردازنده 8 هسته ای تامین می شود. حسگر اثر انگشت یکی دیگر از ویژگی های است که نسل چهارم گوشی موتو جی ارائه می دهد. دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسلی خواهد بود. علاوه بر این، با توجه به شایعات مختلف به نظر می رسد که موتورولا از گوشی دیگری با نام موتو جی 4 پلاس (Moto G4 Plus) نیز رونمایی کند که دوربین 16 مگاپیکسلی خواهد داشت.
نظر شما در مورد نسل چهارم گوشی موتو جی چیست؟ آیا می توان امیدوار بود که این دستگاه جزو گوشی های خوب مقرون به صرفه سال 2016 باشد؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منیع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر