coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی زنفون 3 احتمالاً در تاریخ 30 می (10 خرداد) معرفی خواهد شد

حدود یک سال که از معرفی گوشی زنفون 2 توسط ایسوس می گذرد. این گوشی هوشمند با وجود امکانات بسیار خوب و جذاب، قیمت مناسبی نیز داشت و پس از آن نیز ایسوس چند مدل دیگر از زنفون 2 را معرفی کرد. حالا همه منتظر نسل بعدی سری گوشی زنفون هستند و با توجه به اینکه شرکت در تاریخ 30 می رویداد مطبوعاتی را برگزار خواهد کرد، احتمال می رود که شاهد رونمایی از نسل بعدی گوشی هوشمند زنفون باشیم.

رویداد 30 می ایسوس در جریان نمایشگاه Computex 2016 برگزار می شود و این شرکت از خبرگزاری های مختلف دعوت به عمل آورده تا از طریق استریم زنده نظاره گر آن باشند و احتمالاً در این مراسم شاهد معرفی محصولات سخت افزاری جدید این شرکت خواهیم بود.

ماه گذشته رندر دو گوشی هوشمند Zenfone 3 و Zenfone 3 Deluxe منتشر شدند. بر اساس این تصاویر به نظر می رسد که بدنه هر دو گوشی از جنس آلمینیوم باشد. گوشی Zenfone 3 دارای صفحه نمایش 5.5 خواهد داشت و مدل دیگر صفحه نمایش 5.9 اینچی دارد. هر دو گوشی به حسگر اثر انگشت مجهز خواهند بود که در قسمت جلویی گوشی تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های این دو گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو، پورت USB نوع C، 3 گیگابایت رم و دوربین جلو به همراه فلش ال ای دی اشاره کرد.

پیش از این شایعات منتشر شده در مورد زنفون 3 حکایت از این داشتند که از چیپ ست های ساخت کوالکام در این گوشی استفاده خواهد شد. اما در دعوتنامه منتشر شده شرکت به وضوح لوگوی اینتل قابل مشاهده است. البته این احتمال وجود دارد که همچون سال گذشته ایسوس در مدل های مختلف، از چیپ ست های هر دو شرکت استفاده کرده باشد. بدون شک تا زمان برگزاری مراسم ایسوس شاهد انتشار اخبار بیشتری در مورد این گوشی خواهیم بود و اطلاعات بیشتری از آن فاش خواهد شد.

گوشی زنفون 3 احتمالاً در تاریخ 30 می (10 خرداد) معرفی خواهد شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر