;
coinex

تاخیر در عرضه پهباد گوپرو

اگر شما هم در انتظار هواپیمای بدون سرنشین فوق سری گوپرو (GoPro) هستید باید بیشتر صبر کنید.

اگر شما هم در انتظار هواپیمای بدون سرنشین فوق سری گوپرو (GoPro) هستید باید بیشتر صبر کنید.

گوپرو در گزارش نتایج مالی فصل اول خود از به تعویق افتادن پهباد کارما (Karma) تا تعطیلات زمستانی خبر داد. این پهباد در ابتدا قرار بود در نیمه ی اول سال راه اندازی شود اما با توجه به سود کم شرکت گوپرو نسبت به سال گذشته نتوانستند وعده های خود را عملی کنند.

Nick Woodman، موسس و مدیر عامل گوپرو گفت: “با وجود اینکه اتخاذ تصمیم راه اندازی با تاخیر این پهباد برای خود ما هم مشکل است ولی برای ارائه ی محصولی خوب مجبوریم راه اندازی آن را تا تعطیلات به تعویق بیندازیم.”

با وجود اینکه هیچکس در خارج از GoPro نمی داند که کارما دقیقا به چه شکل است اما این کمپانی سال گذشته اشاره ی کوچکی به این محصول خود داشته است؛ اینکه دوربین این پهباد دارای حداقل رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسلی است و ضبط ویدئو بر روی آن با قابلیت تثبیت کننده ی فوق العاده همراه خواهد بود. شما می توانید فیلمی که توسط این پهباد گرفته شده را در ویدئوی زیر ببینید.

بنا به گفته ی Woodman: “شهرت این کوادکوپتر به دلیل وجود دوربین گوپرو  در آن است و حال خود این پهباد بسیار بیشتر از دوربین گوپروی آن در حال رشد است. به نظر من دلیل اینکه افراد به این پهباد علاقمندند صرفا به دلیل علاقه ی آنها به پرواز با این پهباد ها نیست بلکه انگیزه ی اصلی این است که کارایی باورنکردنی یک دوربین گوپرو به همراه پهباد میزبان آن را می خواهند.”

حال سوالی که از علاقمندان و طرفداران پهبادها باید پرسید این است که: آیا منتظر پهباد کارما از شرکت گوپرو می مانند و یا یکی از پهبادهای عالی موجود مانند DJI Phantom 4 را خریداری می کنند؟

.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: mashable


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر