;
coinex

گوشی HTC One M9 Prime Camera Edition در لهستان عرضه شد

گوشی HTC One M9 Prime Camera Edition در لهستان عرضه شد

شرکت اچ تی سی مدتی است که اوضاع خوبی را پشت سر نمی گذارد و کسب و کار این شرکت با مشکل روبرو است؛به طوریکه سهام این شرکت دیروز 10 درصد کاهش یافته و انتظار می رود امروز نیز افت 3 درصدی دیگری را شاهد باشد. از طرف دیگر انتظار می رفت که با عرضه پرچمدار جدید این شرکت یعنی اچ تی سی 10 تغییر مثبتی در وضعیت این شرکت ایجاد شود؛ اما در حال حاضر وضعیت پیش فروش این گوشی نیز چندان رضایت بخش نیست به طوریکه تعداد دستگاه های پیش سفارش شده در دو خرده فروشی عمده چین از 251 بالاتر نرفته است.

با همه این تفاسیر این شرکت در اقدامی کاملاً عجیب امروز دستگاهی با نام HTC One M9 Prime Camera Edition را در لهستان معرفی کرد. این گوشی در واقع همان HTC One M9s است که نام آن تغییر یافته است.

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی بوده و رزولوشن 1080 در 1920 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی آن توسط چیپ ست MT6975 مدیاتک و پردازنده 8 هسته ای با قدرت پردازشی 2.2 گیگاهرتز تامین می شود. 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای آن هستند. دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0 بوده و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین التراپیکسل در جلوی آن تعبیه شده است. گوشی HTC One M9 Prime Camera Edition باتری به ظرفیت 2840 میلی آمپر ساعت دارد.

این گوشی در حال حاضر تنها در لهستان عرضه شده و کارابران می توانند با پرداخت مبلغ 23 سنت آمریکا و امضا قرارداد با اپراتور Play آن را تهیه کنند. با توجه به شواهد موجود بر روی وب سایت اچ تی سی انتظار می رود تا گوشی HTC One M9 Prime Camera Edition در دیگر کشور های اروپایی نیز عرضه شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر