;
coinex

آیفون 7 پرو به اتصال دهنده ی هوشمند مجهز نمی شود

برخلاف شایعات گذشته، آیفون 7 پرو از قابلیت اتصال دهنده ی هوشمند آیپد پرو برخوردار نخواهد شد.

برخلاف شایعات گذشته، آیفون 7 پرو از قابلیت اتصال دهنده ی هوشمند آیپد پرو برخوردار نخواهد شد.

شایعات منتشر شده در ماه مارس پیرامون آیفون 7 پرو از وجود دوربین دو لنزی iSight و سه نقطه ای که بیانگر اتصال دهنده ی هوشمند مشابه آیپد پرو هستند، خبر می داد. گزارش لو رفته ی دیگری نیز ماه گذشته در یک مجله ی معتبر منتشر شد که نرم افزار طراحی شده برای آیفون 7 پرو را به نمایش گذاشت. اما در حال حاضر و به گزارش ماکوتاکارا، تکنولوژی اتصال دهنده ی هوشمند در هیچ یک از آیفون های آینده قرار نخواهد گرفت.

اتصال دهنده ی هوشمند اپل که در تصویر بالا مشاهده می کنید، برای اولین بار در آیپد پرو 12.9 اینچی (پاییز گذشته) و بعد از آن در آیپد پرو 9.7 اینچی (اوایل 2016) ظاهر شد. اتصال دهنده ی هوشمند، یک روش ثانویه برای ورود داده و قدرت بوده و برای لوازم جانبی اکسترنال مناسب است.

قابلیت اتصال دهنده ی هوشمند که در حال حاضر تنها در این دو دستگاه تعبیه شده، به کاربر این امکان را می دهد که از کیبورد هوشمند خود، بدون نیاز به بلوتوث و باتری مجزا استفاده کند. لاجیتک نیز یک اتصال دهنده ی هوشمند سازگار با کیبورد آیپد پرو و جایگاه شارژر برای تبلت آیپد پرو، ارائه می کند.

اتصال دهنده ی های هوشمند تا به حال در هیچ آیفونی دیده نشده اند؛ با اینحال اوایل بهار امسال، اخبار مشابهی منتشر شده بود. شایعات پیرامون آیفون 7 پرو وعده دادند که این گوشی با دوربین اصلی دوگانه، لاین های آنتن متفاوت و همچنین یکی از نشانه های اتصال دهنده ی هوشمند سه نقطه ای همراه خواهد بود.

قابلیت اتصال دهنده ی هوشمند که در حال حاضر تنها در این دو دستگاه تعبیه شده، به کاربر این امکان را می دهد که از کیبورد هوشمند خود، بدون نیاز به بلوتوث و باتری مجزا استفاده کند. لاجیتک نیز یک اتصال دهنده ی هوشمند سازگار با کیبورد آیپد پرو و جایگاه شارژر برای تبلت آیپد پرو، ارائه می کند..

نا گفته نماند که هدف اپل از گنجاندن اتصال دهنده ی هوشمند در آیفون مشخص نبوده و همینطور از محل قرار گرفتن این قابلیت اطلاعاتی در دست نیست؛ چرا که قرار دادن لوازم جانبی به صورت متصل می تواند دردسر ساز شود. با اینحال، باتری ها و کیبورد های آینده می توانند برای انتقال داده و قدرت از اتصال دهنده ی هوشمند برخوردار شوند. قرار دادن اتصال دهنده ی آیپد پرو در آیفون 7 می تواند دلیل نامگذاری آیفون 7 پرو باشد.

علیرغم خبر ماکوتاکارا مبنی بر عدم وجود اتصال دهنده در آیفون 7 پرو ، انتظار داریم که شاهد وجود این تکنولوژی در آیفون های آینده باشیم. برای مثال، انتظار داریم که آیفون 7 از طراحی پشتی پاک تر، دوربین دولنزی، هدفون لایتنینگ بلوتوثی (به دلیل حذف جک هدفون) برخوردار باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر