;
coinex

تصاویری از طراحی آیفون 7 فاش شد

 طراحی آیفون 7 در تصاویری شماتیکی فاش شد که با توجه به آن این گوشی بسیار شبیه به آیفون 6 خواهد بود.

طراحی آیفون 7 در تصاویری شماتیکی فاش شد که با توجه به آن این گوشی بسیار شبیه به آیفون 6 خواهد بود.

اکنون اطلاعیه های جالب نیمه اول سال 2016 به خوبی پشت سر گذاشته شده اند و طبیعی است که نوبت به شایعات، اطلاعات فاش شده و گمانه زنی ها در مورد دستگاه های بزرگ بعدی مانند نوت 6 و آیفون 7 رسیده باشد. طرفداران اپل بسیار هیجان زده اند که ببینند تیم کوک، در ماه سپتامبر روی صحنه کوپرتینو چه چیزی برای نمایش به ارمغان می آورد. گذشته از شایعات مختلف در مورد ماژول دوربین دوگانه بر روی آی فون 7 پلاس، اکنون طراحی جدیدی از این گوشی را شاهد خواهیم بود.

هیچ گونه اطلاعات قطعی در مورد طراحی آیفون 7 ، در دست نیست ولی با توجه به تصاویر فاش شده، گمانه زنی هایی وجود دارد. اپل در نسل جدید آیفون (نه نوع “s”)، طراحی جدیدی معرفی می کند، در واقع، تا کنون، یک سال در میان با طراحی جدیدی از آیفون روبه رو بوده ایم. آیفون 4 یک گوشی مستطیل فلزی، بین دو پانل شیشه ای بود. آیفون 5 با طراحی کشیده و یک صفحه نمایش بزرگتر آمد و بخش شیشه ای پشت گوشی، حذف  شد. آیفون 6 نیز با گوشه های گرد، طراحی باریک تر و ماژول دوربین برآمده همراه بود.

با این حال، بسیاری از تصاویری که تا کنون از طراحی آیفون 7 فاش شده است، نشان می دهد که این گوشی جدید شبیه به مدل آیفون های 2 سال گذشته است و طراحی جدید ندارد. آخرین تصاویر فاش شده از طراحی آیفون 7  ابعاد و قسمت پشت گوشی را نشان می دهد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، هنوز هم دوربینی با برامدگی، در سمت چپ بالا، قرار دارد که این بار توسط یک بخش مورب متشکل از بدنه فلزی گوشی، به جای یک حلقه بیرون زده، احاطه شده است. در کنار آن نیز، یک فلش دوگانه LED می بینیم. با توجه به این طرح شماتیک، ابعاد دقیق آن به این صورت است که 138 میلی متر طول و 67 میلی متر عرض خواهد داشت. البته تصاویر طراحی آیفون 7 ، هنوز میزان ضخامت آن را نشان نمی دهد.

بدیهی است که هیچ جایی برای دوربین دوگانه شایعه شده در آن وجود ندارد، اما در گزارشات آمده است که یک ماژول سنسور دوربین دوگانه، در آیفون 7 پلاس(آیفون 7 پرو) بکار خواهد رفت. همچنین شایعات ادعا می کنند که آیفون 7 پرو نیز از همین زبان طراحی شماتیکی که مشاهده کردید، بهره مند خواهد بود، در واقع همان برآمدگی اطراف دوربین را خواهد داشت. تصویر قبلی که چند ماه پیش از طراحی آیفون 7 منتشر شد، بسیار شبیه به این طرح است که به تازگی فاش شده است. با این حال، هیچ کدام از این تصاویر و اطلاعات به صورت رسمی تایید نشده اند و فعلا نمی توان به طور قطع در مورد آنها اظهار نظر کرد. باید تا ماه سپتامبر منتظر بمانیم تا اهالی کوپرتنیو اطلاعات دقیق این آیفون جدید را به صورت رسمی فاش کنند.

آیفون 6 اپل آیفون 6

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر