;
coinex

مزایای طراحی برآمده در دوربین گوشی های هوشمند

 طراحی برآمده در دوربین گوشی های هوشمند شاید کمی نا زیبا باشد ولی در مقابل مزایایی که در راستای ایجاد یک دوربین قوی دارد، ارزنده است.

طراحی برآمده در دوربین گوشی های هوشمند شاید کمی نا زیبا باشد ولی در مقابل مزایایی که در راستای ایجاد یک دوربین قوی دارد، ارزنده است.

تصویر بالا، که روز یکشنبه فاش شد، طراحی نسل بعدی گوشی موتو ایکس موتورولا را نشان می دهد. می توان یک برآمدگی به اندازه ی سکه در پشت گوشی برای دوربین آن، شاهد بود.

بهتر است بدانید که برای بهبود عملکرد و قدرت دوربین گوشی های هوشمند برآمدگی در آنها موثر است. به این دلیل که تصاویر در دوربین های با سنسور بزرگتر بهتر خواهند بود و کمتر از تصاویر حاصل از سنسورهای کوچکتر، تحریف می شوند. به علاوه، با گسترده تر بودن آنها هر پیکسل، در جمع آوری نور موثر تر است و محدوده ی دقیق تری و با کیفیت تری را در بر می گیرد.(این موضوع در دوربین های “اولتراپیکسل” اچ تی سی دیده می شود)، همچنین هنگامی که اندازه سنسور بزرگ باشد، از نظر اپتیکی با برآمدگی آن نسبت مستقیم دارد.

اپتیک های برآمده، شرایط بهتری را در دهانه ی گسترده ی لنز، فراهم می کنند. عدسی در دوربین گوشی های هوشمند مسئله ای است که با وجود برآمدگی کوچک، بهبود کیفیت و عملکرد آن تحت شعاع قرار می گیرد.

ساخت یک نمونه ی قوی برای دوربین گوشی های هوشمند یک ارزش واقعی است که نه تنها کاربر پسند است بلکه به خلق اثرهای ناگهانی و زیبا در بخش های هنری، تاریخی و … کمک می کند. این روزها همه ی افراد یک گوشی هوشمند به همراه دارند که در صورت مشاهده ی یک سوژه ی عکاسی، نیازمند دوربین آن خواهند بود، کمتر کسی همیشه یک دوریین عکاسی خوب با خود حمل می کند. از این رو شاید بتوان در ازای ایجاد یک ماژول قوی برای دوربین گوشی های هوشمند ، از معایب طراحی دوربین برآمده در آنها، چشم پوشی کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر