;
coinex

عرضه ی ال جی K10 و گلکسی J7 در تی موبایل

ال جی K10 و گلکسی J7 در این ماه در تی موبایل عرضه خواهند شد.

ال جی K10 و گلکسی J7 در این ماه توسط تی موبایل عرضه خواهند شد.

ال جی K10 که از ماه ژانویه در بازارهای دیگر به منظور خرید در دسترس قرار گرفته به زودی در بازار ایالات متحده نیز منتشر می شود. با توجه به گزارش تی موبایل (T-Mobile) این اپراتور از ۱۸ ماه می برای فروش این دستگاه آماده است.  با توجه به گزارش TmoNews، تی موبایل از همان روز گوشی گلکسی J7 سامسونگ را نیز راه اندازی خواهد کرد.

گوشی ال جی K10 که به یک صفحه نمایش ۵.۳ اینچی IPS با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی مجهز است نه تنها در دسته ی گوشی های هوشمند رده بالا که در میان گوشی های رده متوسط هم قرار نمی گیرد. این گوشی از یک پردازنده ی ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ بهره می برد و فضای ذخیره سازی قابل ارتقای ۱۶ گیگابایتی، اتصال ال تی ای، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی ارائه می دهد. گوشی ال جی K10 در حال حاضر اندروید ۵.۱ لالی پاپ را اجرا می کند اما ال جی و تی موبایل این سیستم عامل را قبل از راه اندازی این گوشی ها، بروزرسانی می کنند.

ال جی K10 سومین گوشی هوشمند ال جی ست که تی موبایل امسال معرفی می کند؛ مدل های قبلی K7 و G5 بودند.

گلکسی J7 سامسونگ که در تی موبایل عرضه خواهد شد، مدل ۲۰۱۶ نیست اما مدل منتشر شده ی سال گذشته است که هم اکنون در Boost Mobile هم در دسترس است. این گوشی اندروید ۶ مارشمالو را اجرا می کند و به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی آمولد با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی مجهز است. از قابلیت های دیگر این دستگاه می توان به پردازنده ی ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵، اتصال ال تی ای، دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی (هر دو با فلش همراه هستند)، رم ۲ گیگابایتی و مموری داخلی قابل ارتقای ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.

هم اکنون راجع به قیمت این گوشی های هوشمندی که در تی موبایل عرضه خواهند شد، صحبتی به میان نیامده است. اما به احتمال زیاد هر دو گوشی کاملا مقرون به صرفه خواهند بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر