;
coinex

آنر وی ۸ هواوی به صورت رسمی معرفی شد

Now official, the honor V8

گوشی آنر وی ۸ هواوی (Honor V8) به طور رسمی در چین معرفی شد. تقریبا همه ی مشخصات این دستگاه قبلا، زمانی که توسط تنا تایید شد به بیرون درز کرده بود ولی در اینجا قصد داریم به همه ی این مشخصات نگاهی اجمالی بیاندازیم. آنر وی ۸ هواوی، صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی کواد اچ دی به نمایش می گذارد. از مشخصات داخلی این دستگاه می توان به تراشه ی ساخت خود این کمپانی، کیرین ۹۵۰ اشاره کرد که دارای پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای ست. رم ۴ گیگابایتی LPDDR4 با حافظه ی داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است و برای آن دسته از افرادی که به حافظه ی بیشتری نیاز دارند، یک میکرو اس دی به ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت موجود است.

در قسمت پشت این دستگاه یک تنظیمات دوربین دوگانه با دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی  که یکی از آنها برای تصاویر ۳۶۰ درجه ای طراحی شده است، وجود دارد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم برای گرفتن عکس های سلفی و برای استفاده در ویدئو چت در نظر گرفته شده است. در قسمت پشت این دستگاه شاهد یک اسکنر اثر انگشت هم خواهید بود. باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی توان این گوشی را تامین می کند که به لطف پشتیبانی از 9V2A به سرعت شارژ می شود. مد سوپر سیوینگ این دستگاه به کاربر این امکان را می دهد که در حالتی که از آن استفاده می کند، باتری این دستگاه کمتر مصرف شود.

آنر وی ۸ علاوه بر پورت نوع C دارای قابلیت NFC هم هست که این امکان را می دهد که با هواوی پی (Huawei Pay) کار کند. اندروید ۶ با رابط کاربری EMUI 4.1 بر روی دستگاه اجرا می شود. این مدل با حافظه ی ۳۲ گیگابایتی معادل ۳۸۴ دلار و نسخه ی ۶۴ گیگابایتی آن معادل ۴۳۰ دلار قیمت گذاری شده است. این گوشی در رنگ های طلایی، نقره ای، رز گلد و طلایی پلاتینی عرضه می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خدایش عجب دستگاه غولیه..همه چی عالیه..میتونه یکی ازگزینه های من باشه بشرط اینکه دلالهای بی انصاف قیمت رو خیلی بالا نبرن

    پاسخ