;
coinex

تصاویر لو رفته از گوشی OnePlus 3 در سایت ویبو

 هنوز چیز زیادی از گوشی OnePlus 3 ندیده ایم، اما به نظر می رسد که گوشی نامبرده تا اواخر این ماه معرفی شود. با اینحال، تصاویر این گوشی در چین منتشر شده اند.

هنوز چیز زیادی از گوشی OnePlus 3 ندیده ایم، اما به نظر می رسد که گوشی نامبرده تا اواخر این ماه معرفی شود. با اینحال، تصاویر این گوشی در چین منتشر شده اند.

اخبار لو رفته ای که امروز به دست ما رسیده، از سایت ویبو به بیرون درز کرده است، و نمای پشت و جلوی دستگاهی را به نمایش گذاشته که به نظر می رسد گوشی OnePlus 3 باشد.

در تصویری که از سایت فون آرنا منتشر شده مشاهده می کنید که دکمه ی تنظیم صدا به یک دکمه ی سوم متصل شده که به نظر می رسد دکمه ی نوتیفیکیشن باشد، که قبلا مانند آن را در گوشی وان پلاس 2 شاهد بوده ایم. تنظیمات دوربین نیز مشخص شده اند؛ دوربین گوشی OnePlus 3 هیچ شباهتی به مدل سال قبل ندارد. همچنین، به نظر می رسد که مواد به کار رفته در ساخت گوشی با نسل های قبلی متفاوت باشد. در نمای جلویی گوشی می توانید دکمه ی هوم را ببینید که به احتمال زیاد به سنسور اثر انگشت مجهز شده است. خمیدگی لبه های دستگاه نیز یکی دیگر از نکات قابل توجه درباره ی این گوشی است.

از دیگر ویژگی های گوشی OnePlus 3 می توان به نمایشگر 5.5 اینچی تمام اچ دی، پردازنده ی اسنپ دراگون 820 با قدرت پردازشی 2.2 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسل، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل و سیستم عامل OxygenOS 3.0 بر پایه ی اندروید 6.0.1 مارشمالو اشاره کرد. در هفته های آینده اخبار بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر