;
coinex

گوشی گلکسی اس 7 اکتیو در بنچمارک GFXBench حضور یافت

گوشی گلکسی اس 7 اکتیو در بنچمارک GFXBench حضور یافت

سامسونگ چند وقتی است که پس از عرضه پرچمدار سری S خود، نسخه مقاوم آن را نیز عرضه می کند. این گوشی های مورد بحث با نام گلکسی اس اکتیو شناخته می شوند و اگر چه جذابیت و زیبایی سری گلکسی اس را ندارند اما در مقابل ضربات و استفاده در شرایط سخت مقام تر هستند. اما تا همین چندی پیش هنوز مشخص نبود که آیا سامسونگ قصد عرضه ورژن اکتیو گلکسی اس 7 را دارد یا که خیر. در اواخر ماه مارس بود که سامسونگ با قرار دادن نام این گوشی در لیست محصولات خود، موجودیت نسخه اکتیو گلکسی اس 7 را تایید کرد. همچنین به تازگی عکس هایی از پنل پشتی این گوشی منتشر شده است که شباهت زیادی به گلکسی اس 6 اکتیو دارد.

به تازگی مشخصات این گوشی توسط بنچمارک GFX فاش شد. مطابق انتظار، مشخصات سخت افزاری این دستگاه مشابه ورژن اصلی گلکسی اس 7 است. چیپ ست به کار رفته در گلکسی اس 7 اکتیو همان اسنپدراگون 820 خواهد بود و به مانند گلکسی اس 7 به 4 گیگابایت رم مجهز است.  کیفیت صفحه نمایش گلکسی اس 7 اکتیو کواد اچ دی بوده و اندازه این صفحه نمایش 5.5 اینچی است که در مقایسه با صفحه نمایش 5.1 اینچی گلکسی اس 7 بزرگتر است. بنابراین گوشی گلکسی اس 7 اکتیو ابعاد بزرگتری دارد و احتمالاً به باتری با ظرفیت بیشتری نسبت به گلکسی اس 7 مجهز خواهد بود. گفته می شود به مانند گلکسی اس 7 اج ظرفیت باتری گوشی جدید 3600 میلی آمپر ساعتی است.

در حالی که گوشی های گلکسی اس 7 و اس 7 اج در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند، سری اکتیو با داشتن گواهی MIL-STD-810G در مقابل ضربه، فشار و نمک مقاوم است. هنوز زمان عرضه گوشی گلکسی اس 7 اکتیو مشخص نشده است  اما به نظر می رسد بر خلاف عرضه گلکسی اس 7 چندان پر سر و صدا نباشد.

گوشی گلکسی اس 7 اکتیو در بنچمارک GFXBench حضور یافت

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر