;
coinex

عکس 360 درجه ای به نیوز فید فیس بوک اضافه می شود

عکس 360 درجه ای که به کاربر امکان آپلود کردن عکس های پاناروما را می دهد، تا چند هفته ی آینده به فیس بوک اضافه می شود.

عکس 360 درجه ای که به کاربر امکان آپلود کردن عکس های پاناروما را می دهد، تا چند هفته ی آینده به فیس بوک اضافه می شود.

درست از زمانی که فیس بوک آکیولس ریفت را خریداری کرده، تلاش می کند تا تجربه ی واقعیت مجازی را با پلت فرم فیس بوک ادغام کرده و تجربه ی اجتماعی را واقعی تر کند. حال با در نظر داشتن ایده ی خلاقانه ی تجربه ی اجتماعی همه جانبه، و بعد از ویدیو 360 درجه ای فیس بوک، این شبکه ی اجتماعی خبر پشتیبانی از عکس 360 درجه ای را نیز اعلام کرده است.

پشتیبانی از عکس 360 درجه ای تا چند هفته ی آینده، در پلت فرم نیوز فید موبایل و وب این شبکه ی اجتماعی اضافه می شود. با این قابلیت، کاربر می تواند عکس های پاناروما و یا عکس هایی که با دوربین 360 درجه ای گرفته را در فیس بوک آپلود کند.

کاربر می تواند با چرخاندن گوشی و یا کشیدن آن در جهت مورد نظر، عکس مورد نظر را تماشا کند. با دو کلیلک روی تصویر می توانید عکس را زوم کرده و یا از زوم خارج شوید. اگر از کاربران دسکتاپ و مرورگر های لپ تاپ هستید، به راحتی و با استفاده از نشانگر می توانید عکس را تماشا کنید.

لازم به ذکر است که عکس های آپلود شده با آکیولس ریفت و گییر VR سازگار هستند. آکیولس برای تشریح بهتر این عکس ها در وبلاگ خود می نویسد: “تصور کنید که در میان رژه ی رنگارنگ کارناوال ریو ایستاده اید، و یا می توانید احساس حضور در مهمانی جشن تولدتان را برای خانواده تان که دور از شما هستند، ایجاد کنید.”

این قابلیت اساسا شباهت زیادی با ویدیو 360 درجه ای دارد که در ماه سپتامبر معرفی شده بود. در ابتدا، پشتیبانی از ویدیو 360 درجه ای تنها در دستگاه های اندرویدی و وب امکان پذیر بود. اما این غول شبکه های اجتماعی در نوامبر گذشته، این قابلیت را به دستگاه های آیفون و آیپد گسترش داد. این شرکت به منظور گسترش تلاش های خود در زمینه ی واقعیت مجازی، دوربین فیلمبرداری 360 درجه ای و سه بعدی خود را معرفی کرده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gadgets.ndtv


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر