;
coinex

گوگل ترنسلیت در همه ی اپلیکیشن های اندرویدی فعال است

گوگل ترنسلیت در حال حاضر در تمام اپلیکیشن های نصب شده روی تمام دستگاه های اندرویدی فعال شده است؛ گوگل ترنسلیت همچنین به صورت آفلاین در iOS وجود دارد.

گوگل ترنسلیت در حال حاضر در تمام اپلیکیشن های نصب شده روی تمام دستگاه های اندرویدی فعال شده است؛ گوگل ترنسلیت همچنین به صورت آفلاین در iOS وجود دارد.

اگر از کسانی هستید که ازگوگل ترنسلیت زیاد استفاده می کنید و به دسترسی سریع تری احتیاج دارید، باید بگوییم که نگرانیتان به پایان رسیده است. گوگل اخیرا ترنسلیت در اندروید را آپدیت و Tap to Translate رامعرفی کرده است؛ این برنامه، نسخه ی پیشرفته ی قابلیت “ترجمه در همه جا” است که پاییز گذشته با معرفی اندروید مارشمالو، معرفی شده بود.

افرادی که هنوز از نسخه ی 4.2 اندروید استفاده می کنند می توانند متن های نامفهوم خارجی را به سادگی در گوگل ترنسلیت ترجمه کنند. این قابلیت برای کسانی که به ارسال پیام و پست در شبکه های اجتماعی می پردازند، مفید خواهد بود.

گزینه های دیگری نیز در هفته های آینده برای کاربران غیر اندرویدی اضافه می شود. قابلیت Translate for iOS (ترجمه برای iOS) به صورت آفلاین پشتیبانی می شود؛ این آپدیت شرایطی را فراهم می کند که بدون دسترسی به اینترنت بتوانید (برای مثال در مسافرت ها) به زبان های دیگر نیز ارتباط برقرار کنید. اگر زیاد به چین سفر می کنید، باید بگوییم که ترجمه ی WordLens که بر مبنای دوربین کار می کند، در دستگاه های اندرویدی و iOS فعال بوده و توانایی ترجمه ی چینی ساده و سنتی را دارد. بنابراین، به سادگی از منو رستوران های بجینگ و تابلو های خیابان های شانگهای سر در می آورید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر