;
coinex

برنامه “هوکد” اعتیاد به اپلیکیشن های گوشی های هوشمند را مشخص می کند

با برنامه هوکد(hooked) می توانید میزان استفاده از هر برنامه را در گوشی یا دیگر دستگاه هوشمند خود، اندازه گیری کنید،

آیا می دانید اعتیاد به اپلیکیشن های گوشی های هوشمند تا چه میزان بد و اذیت کننده است؟ آیا خانواده ی شما نیز در تلاش هستند تا میزان استفاده ی شما از گوشی های هوشمندتان را کم کنند؟

کاربران به طور مداوم از یک سری از برنامه های خاص استفاده می کنند، که به مرور زمان استفاده از آنها دیگر نقش ضرورت خود را از دست می دهد و به عادت بدل می شود. با برنامه هوکد(hooked) می توانید میزان استفاده از هر برنامه را در گوشی یا دیگر دستگاه هوشمند خود، اندازه گیری کنید، سپس آن را با حالت متوسط استفاده از آن برنامه خاص مقایسه کنید و در نهایت اعتیاد به اپلیکیشن های گوشی های هوشمند خود را دریابید. هوک به شما لیستی از برنامه هایی که بیشتر از آنها استفاده می کنید را نشان می دهد.  الگوهای خاص میزان استفاده از برنامه ها را بررسی می کند و نتیجه ی آن امکان بروز مشکل را در استفاده ی بیش از حد از آن برنامه نشان می دهد. 

برنامه هوکد برای شما امکان تنظیم محدودیت زمانی، را نیز فراهم می آورد، و کمک می کند تا میزان استفاده از برنامه ای خاص را در صورت نیاز، کاهش دهید. برای عملیاتی که هوکد، انجام می دهد، شما نیاز به راه اندازی یک اتصال VPN با سرور برنامه دارید، تا هوکد بتواند بر عادات استفاده، نظارت داشته باشد. تا 48 زمان لازم است که برنامه هوکد ردیابی استفاده شما از اپلیکیشن ها را شروع کند.

در حال حاضر، یکی دیگر از برنامه هایی که در اپ استور وجود دارد با نام مشابه برنامه هوکد با حروف بزرگ است، (HOOKED)، این برنامه یک نرام افزار داستان خوانی است، بنابراین بهتر است این موضوع را بدانید تا برنامه ی اشتباهی را دانلود نکنید. برنامه ی دیگری نیز به نام Hooked Deals وجود دارد که مکان های خاص را برای خوردن غذا نشان می دهد.  نام کامل برنامه ی هوکد که اعتیاد به اپلیکیشن های گوشی های هوشمند را برآورد می کند، Hooked App Habit Tracker است، که به صورت رایگان وجود دارد.

با استفاده از برنامه ی هوکد، و بکار بستنقدرت درونی خود، عادت های بد رفتاری را از بین ببرید، تا هم از زمان خود بهترین بهره مندی را داشته باشید و هم سلامت روحی برای خود ایجاد کنید.

برنامه ی هوکد با استفاده از برنامه ی هوکد، و بکار بستنقدرت درونی خود، عادت های بد رفتاری را از بین ببرید، تا هم از زمان خود بهترین بهره مندی را داشته باشید و هم سلامت روحی برای خود ایجاد کنید. برنامه هوکد برای شما امکان تنظیم محدودیت زمانی، را نیز فراهم می آورد، و کمک می کند تا میزان استفاده از برنامه ای خاص را در صورت نیاز، کاهش دهید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر