;
coinex

به نظر می رسد که شایعات اولیه پیرامون iPhone 7 صحت داشته باشند

مراحل ساخت iPhone 7 از وجود برجستگی دوربین، حذف جک هدفون و اتصال دهنده ی هوشمند خبر می دهد.

مراحل ساخت iPhone 7 از وجود برجستگی دوربین، حذف جک هدفون و اتصال دهنده ی هوشمند خبر می دهد.

آخرین نقش های منصوب به iPhone 7 نشان می دهند که نسل بعدی آیفون شباهت زیادی به نسل فعلی آن دارد، البته با تفاوت های کوچک اما قابل توجه!

بنابر شایعاتی که اواخر سال گذشته منتشر شده بود، جک هدفون در هر دو مدل اندازه ی iPhone 7 حذف خواهد شد، بدین ترتیب به اتصال از طریق بلوتوث و یا پورت لایتنینگ نیاز خواهد داشت؛ حال به نظر می رسد که یکی از این مدل ها، از جک هدفون بهره مند خواهد بود.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، نقشه های جدید، برجستگی دوربین در هر دو مدل iPhone 7 را به خوبی نشان می دهند؛ با این وجود به نظر می رسد که برجستگی دوربین در یک نسل دیگر همراه ما باشد. همانطور که  در طراحی iPhone 7 4.7 اینچی مشاهده می کنید، دوربین آن در مقایسه با دوربین آیفون 6 اس ، کمی بزرگ تر خواهد بود.

در طراحی دیگر که احتمالا iPhone 7 Plus و یا iPhone 7 Pro را نشان می دهد، دوربین پهن تر دولنزی آن را مشاهده می کنید که سال گذشته شایعاتی از آن به گوش می رسید. طرح هایی که منتشر شده، از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به نمونه هایی دارند که در ماه مارچ منتشر شده بود. این نقش ها با طراحی های منصوب به iPhone 7 Pro همخوانی دارند.

انتظار ظاهر شسته رفته تری را در هر دو مدل داریم؛ این بدان معناست که نوارهای آنتن مزاحمت کمتری ایجاد کنند.

در طرح های iPhone 7 بزرگتر، اتصال دهنده ی هوشمند را مشاهده می کنید. ورودی 3 نقطه ای، از ویژگی های آیپد پرو 12.9 اینچی بود که بعد از آن در آیپد پرو 9.7 اینچی قرار گرفت، اما تا به حال در هیچ آیفونی مشاهده نشده است. شایعات مربوط به اتصال دهنده ی هوشمند در iPhone 7 همچنان متغیر هستند.

نکته ی قابل توجه در این است که ابعاد هر دو آیفونی که در نقش ها مشاهده می کنید، با ابعاد آیفون های پرچمدار فعلی برابر هستند. و علیرغم حذف جک هدفون، اسپیکر استریو در آن مشاهده نمی شود. قبلا شایع شده بود که یک میلی متر از قطر آیفون 7 کم شود، چرا که اپل قصد داشت قطر آیفون را با قطر آیپد مساوی کرده و به جای جک هدفون، اسپیکر دیگری را در دستگاه بگنجاند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر