;
coinex

هدست واقعیت مجازی گوگل با نام Android VR هفته آینده معرفی می شود

هدست واقعیت مجازی گوگل با نام Android VR هفته آینده معرفی می شود

گوگل در حال توسعه و تولید یک هدست واقعیت مجازی با نام Android VR است و گفته می شود که هفته آینده از آن رونمایی می کند. به نظر می رسد این هدست واقعیت مجازی از دیگر هدست های مشابه در بازار که متعلق به دیگر شرکت ها بوده قدرتمند تر است.

کاردبورد گوگل طی دو سال گذشته موفق شد تا تجربه واقعیت مجازی را در اختیار بسیاری از کاربران سراسر جهان قرار دهد و با توجه به میزان موفقیت آن، دیگر شرکت ها و تولید کنندگان نیز به تولید سخت افزار واقعیت مجازی ترغیب شدند. با وجود همه این موفقیت ها همیشه جای سوال بود که آیا گوگل می تواند یک هدست سطح بالای تحت مالکیت خود داشته باشد؟ در همین راستا از ابتدای سال اخبار مختلفی منتشر شدند و نشان می داد که گوگل در پی ساخت چنین دستگاهی است. گوگل در واقع در پی ساخت محصولی است که بر خلاف کاربورد و آکلیس ریفت نیازی به گوشی هوشمند ندارد. حالا شنیده ها حاکی از این است که هدست Android VR گوگل هفته آینده و در جریان کنفرانس Goolgle I/O معرفی خواهد شد.

هر چند که جزئیات زیادی در مورد این هدست وجود ندارد اما به نظر می رسد که این هدست پردازنده و نمایشگر مخصوص به خود را خواهد داشت. پیش بینی می شود که Android VR هدست پیشرفته تر و قدرتمند تری نسبت کاردبورد و Gera VR باشد.

چناچه اخبار منتشر شده درست باشند، به احتمال زیاد شاهد قابلیت های ویژه اندروید N برای هدست واقعیت مجازی Android VR خواهیم بود. کنفرانس Google I/O هفته آینده برگزار می شود و گفته می شود در همان هفته هدست واقعیت مجازی Android VR در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر