;
coinex

ورژن اگزینوس 8890 گوشی میزو پرو 6 قیمتی معادل 460 دلار خواهد داشت

ورژن اگزینوس 8890 گوشی میزو پرو 6 قیمتی معادل 460 دلار خواهد داشت

گوشی میزو پرو 6 (Meizu Pro 6) حدود یک ماه پیش به همراه چیپ ست Helio X25 مدیاتک و پردازنده 10 هسته ای معرفی شد. اما چندی پیش بود که شایعه شد ورژنی از گوشی میزو پرو 6 در راه است که به چیپ ست اگزینوس 8890 سامسونگ مجهز خواهد بود. در پی انتشار نتیجه بنچمارک این ورژن خاص گوشی پرو 6، حالا شاهد فاش شدن جزئیات بیشتری از این گوشی در شبکه اجتماعی چینی های یعنی Weibo هستیم.

مطابق یک پست منتشر شده در این شبکه اجتماعی، ورژن جدید گوشی میزو پرو 6 نه تنها به مانند گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج به تراشه اگزینوس مجهز خواهد بود بلکه صفحه نمایش آن نیز خمیده بوده و از هر دو طرف لبه دار خواهد بود. گفتنی است ورژن اگزینوس گوشی میزو پرو 6 نسبت به ورژن 64 گیگابایتی مجهز به Helio X25 قدری گران تر خواهد بود. در حالی که قیمت نسخه اصلی میزو پرو 6 حدود 433 دلار است گفته می شود که نسخه جدید و قدرتمند تر آن قیمتی معادل 260 دلار آمریکا خواهد داشت.

شباهت های بسیاری بین دو ورژن گوشی میزو پرو 6 وجود خواهد داشت که از جمله آنها می توان به وجود 4 گیگابایت رم و وزن 160 گرمی اشاره کرد. اگر به خاطر داشته باشید شرکت میزو نسبت به پرچمدار قبی خود یعنی پرو 5 نیز اقدام مشابه ای انجام داده بود و نسخه ای از آن را با چیپ ست اگزینوس 7420 که در پرچمدارن قبلی سامسونگ از جمله گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 استفاده شده بود، عرضه کرد. تا کنون میزو در مورد تاریخ معرفی و عرضه ورژن جدید گوشی پرو 6 صحبتی نکرده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر