;
coinex

گوشی تاشوی گلکسی ایکس سامسونگ سال ۲۰۱۷ عرضه می شود

گوشی تاشوی گلکسی ایکس سامسونگ سال ۲۰۱۷ عرضه می شود

گوشی تاشوی گلکسی ایکس سامسونگ سال ۲۰۱۷ عرضه می شود.

با توجه به گزارش جدیدی از وبلاگ Sammobile، بزرگترین تولید کننده ی گوشی هوشمند جهان در سال ۲۰۱۷ کمتر از ۵ گوشی هوشمند پرچمدار راه اندازی نمی کند.

سامسونگ به طور عادی در هر سال دو گوشی پرچمدار معرفی می کرد که یکی از آنها مدل گلکسی اس بود که در نیمه ی اول عرضه می شد و دیگری مدل گلکسی نوت است که در نیمه ی دوم راه اندازی می شود. با این وجود از زمانی که سامسونگ استراتژی خود را تغییر داده (نسخه های با صفحه نمایش منحنی) تعداد این پرچمدارانی که در سال معرفی می شوند به طور قابل توجهی بالاتر رفته است.

اگر شایعات جدیدی که به گوش می رسد واقعیت داشته باشد، سامسونگ در سال ۲۰۱۷ پنج گوشی هوشمند پرچمدار معرفی خواهد کرد. احتمالا در نیمه ی اول این سال، گوشی های گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) و گلکسی اس ۸ اج (Galaxy S8 edge) معرفی می شوند که در واقع همان استراتژی سامسونگ در نیمه ی اول سال ۲۰۱۶ (معرفی سری اس) را دنبال می کند.

گفته می شود که اواخر همین سال، سامسونگ از مدل های گلکسی نوت ۷ و گلکسی نوت ۷ اج رونمایی می کند. انتظار می رود که این سازنده ی گوشی، جدا از تکرار سری های اس و نوت جدید، از اولین گوشی هوشمند خود با صفحه نمایش تاشو، گلکسی ایکس (Galaxy X) هم رونمایی کند.

گوشی های گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۷ هم که صفحه نمایش های منحنی به نمایش می گذارند، دارای نمایشگرهای کواد اچ دی سوپر آمولد با آرایش RGB ساب پیکسل هستند. از سوی دیگر بنا به شایعات گوشی گلکسی ایکس با نمایشگری 4K با آرایش ساب پیکسل PenTile همراه می شود.

در ارتباط با گوشی گلکسی ایکس باید بگوییم که این گوشی در گذشته تحت نام Project Valley سامسونگ شناخته شده بود و انتظار می رود که با صفحه نمایشی تاشو همراه شود، شاهکاری که به کاربران این امکان را می دهد زمانی که از این گوشی استفاده نمی کنند، به راحتی آن را تا کنند و در جیب بگذارند.

ما همچنان علاقمند هستیم راجع به این گوشی گلکسی ایکس اطلاعات بیشتری داشته باشیم چرا که می تواند در حوزه ی گوشی های هوشمند درب جدیدی از تکنولوژی را به سوی ما باز کند. متاسفانه هم اکنون جزئیات راجع به این دستگاه بسیار اندک است و فقط راجع به طرح های احتمالی آن صحبت شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر